آخرین خبر

گروه موسیقی آبا در فستیوال مالزی روی صحنه رفت

آوای ایرانیان: گروه موسیقی آبا در فستیوال بین‌المللی cioff که در کشور مالزی برگزار می‌شود به عنوان تنها نماینده ایران به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش آوای ایرانیان، فستیوال cioff یکی از جشنواره های معتبر کشور مالزی است که بخشی از تمرکزش را بر روی موسیقی سنتی اقوام مختلف گذاشته است. درطول برگزاری این فستیوال برنامه های متعدد فرهنگی برگزار می شود و در بخش موسیقی نیز گروه هایی از کشورهای مختلف به اجرای برنامه می پردازند.

این جشنواره اهداف متعددی دارد که بخش عمده اهداف آن متمرکز بر بهاء دادن فرهنگ سنتی ملت های مختلف است و ثبت این فرهنگ ها در یونسکو و رسیدن به درک متقابل جهانی و دست یابی به صلح در عرصه بین المللی است. دراین دوره نیز گروه موسیقی آبا به عنوان تنها نماینده ایران برای حضور در این رویداد بین المللی دعوت شد.

دراین فستیوال که از۱۳ تا ۱۷ دسامبردرشهر کوالا لامپور برگزار شد٬ اجرای گروه آبا با استقبال خوب برگزار کنندگان این رویداد و نمایندگان مجلس مالزی روبرو شد و گروه آبا از سوی نخست وزیر و شهردار کوالا لامپور مورد تقدیر قرار گرفت.

گروه موسیقی آبا که با هدف ایجاد ارتباط و تعامل با قوم ها و ملیت های مختلف دنیا کار خود را آغاز کرده به این منظور اعضای گروه را از موزیسین های حرفه ای انتخاب کرده تا بتواند محتوی موسیقی ایرانی و توانایی های آن را به شیوه نوین اجرا کنند.

گروه آبا متشکل از نوا سلیمانی، مصطفی مومنیان، محمد رضا رئیسی و علی نراقیان است و الهام نجاتی مدیر برنامه این گروه است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گروه موسیقی آبا در فستیوال مالزی روی صحنه رفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید