آخرین خبر

مرگ مشکوک بازیگر متهم به آزار جنسی + عکس

 

آوای ایرانیان:  پیکر بی جان جو مین-کی بازیگر سرشناس سینمای کره جنوبی در زیرزمین خانه‌اش پیدا شد. او چندی پیش به آزار جنسی ۸ زن متهم شده بود.

به گزارش آوای ایرانیان، جو مین-کی بازیگر سرشناس سینمای کره جنوبی که در جریان فراگیر شدن هشتگ «MeToo» از سوی ۸ زن به آزار جنسی متهم شد، از دنیا رفت.

افشاگری علیه این بازیگر ماه پیش شروع شد و طی آن دانشجویان دانشگاهی که مین‌-کی در آن تدریس می‌کرد، او را متهم به آزار جنسی کردند.

پیکر بی‌جان این بازیگر در زیرزمین خانه او در شهر سئول پیدا شده است.

پلیس اعلام کرده بود که هفته آینده درباره اتهامات مطرح شده از این بازیگر ۵۲ ساله بازجویی خواهد کرد. او بیش از همه برای بازی در آثار تلویزیونی مشهور بود اما بازی در چند فیلم سینمایی را نیز در کارنامه داشت.

این بازیگر در آغاز امر اتهامات مطرح شده را رد کرد اما پس از آن با انتشار بیانه‌ای از زنانی که او را متهم کردند عذرخواهی کرد.

در چند وقت گذشته چندین چهره‌ سرشناس در کره‌جنوبی به آزار و سوءاستفاده جنسی متهم شده‌اند. یکی از سرشناس‌ترین این چهره‌ها کیم کی-دوک کارگردان سرشناس سینمای کره جنوبی بود که به تجاوز متهم شده است.

از دیگر چهره‌های سرشناس می‌توان به کو اون شاعر سرشناس کره‌ای اشاره کرد که او نیز به آزار یکی از شاعران همکارش متهم شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مرگ مشکوک بازیگر متهم به آزار جنسی + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید