آخرین خبر

واکنش فریدون آسرایی به خواننده‌هایی که برای تیتراژ سریالها پول میدهند!

آوای ایرانیان: فریدون آسرایی خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان در مورد فعالیت های جدیدش صحبت کرد.

به گزارش موزیک ایرانیان، آسرایی در ابتدا در مورد پروژه ساخت آلبوم جدید خود گفت: «پروژه ساخت آلبوم جدید به زودی آغاز خواهد شد و انشاالله این آلبوم در اواخر پاییز امسال منتشر خواهد شد. این آلبوم از ۱۰ یا ۱۱ قطعه تشکیل شده و صحبت هایی با بهروز صفاریان برای همکاری در این آلبوم شده است همچنین به احتمال فراوان دو قطعه از سروده های مریم حیدرزاده نیز در این آلبوم خواهیم داشت. این آلبوم به نسبت سایر آلبوم هایی که تاکنون منتشر کرده ام مطمئنا فضای امروزی تری دارد و ما هر آلبومی که منتشر می کنیم، سعی می کنیم که به موسیقی روز بیشتر توجه کنیم و به طور حتم در این آلبوم تنظیم ها بروز تر خواهد بود.»

این خواننده پاپ همچنین در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان ها نیز خاطرنشان کرد: «ما تلاش می کردیم که مردادماه امسال آلبوم جدید را منتشر کنیم و به دلیل اینکه تمایل نداشتم تا قبل از انتشار آلبوم جدید کنسرتی برگزار کنم، در زمینه برگزاری کنسرت حضور کم رنگ تری نسبت به سایر خوانندگان داشتم اما با توجه به اینکه انتشار این آلبوم به اواخر پاییز موکول شد، به احتمال فراوان در شهریورماه و قبل از انتشار آلبوم کنسرتی را در تهران خواهیم داشت.»

فریدون آسرایی در پایان در مورد پیشنهاد تیتراژخوانی و اینکه آیا تیتراژخوانی مافیا دارد، نیز اینگونه توضیح داد: «در حال حاضر پیشنهادی برای تیتراژخوانی در صدا و سیما ندارم. من در مورد اینکه تیتراژخوانی مافیا دارد یا نه نمی توانم نظر بدهم اما تعدادی از برنامه هایی که ببینده و شنونده بیشتری داشته باشد، مسلما تعدادی از خواننده ها دوست دارند که در آن برنامه ها حضور داشته باشند و تیتراژ آن را اجرا کنند. خواننده هایی هستند که حاضرند برای خواندن تیتراژ مبلغی را هم پرداخت کنند اما خوانندگانی که شناخته شده هستند، احتیاجی نیست که بخواهند وارد چنین مقوله هایی شوند. ضمن اینکه اگر آن سریال یا برنامه تلویزیونی خوب و پربیننده باشد، مسلما تاثیر مثبتی بر روی جذب مخاطب برای خواننده دارد. کما اینکه خواننده هایی هستند که از تیتراژخوانی به شهرت رسیدند.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش فریدون آسرایی به خواننده‌هایی که برای تیتراژ سریالها پول میدهند!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید