آخرین خبر

مهلت ارسال مقالات به دومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی تمدید شد

به گزارش آوای ایرانیان، حسن بشیر با اشاره به برگزاری این همایش در هفته فرهنگ عمومی، گفت: با توجه به درخواستهای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران شرکت کننده در دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان مردادماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

وی افزود: دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی در دو بخش «علمی پژوهشی» و «تجربی کاربردی» برگزار میشود و علاوه بر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، کلیه کارشناسان اداری و فعالان رسانه‌های جمعی و مجازی می‌توانند تجربیات و گزارش‌های کاربردی خود را مکتوب کرده و برای دبیرخانه الکترونیک همایش به نشانی Mliteracy.saramad.ir ارسال کنند.

رئیس هیئت علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از تعیین ۳ سکه تمام بهار آزادی برای نفرات اول همایش خبر داد و گفت: از نفرات اول همایش در هر یک از بخشهای «علمی پژوهشی» و «تجربی کاربردی» با اهدای سه سکه تمام بهار آزادی، انتشار مقالات ایشان در نشریات علمی پژوهشی و کتاب همایش تقدیر خواهد شد.

بشیر افزود: به نفرات دوم همایش دو سکه تمام بهار آزادی تعلق خواهد گرفت و نفرات سوم از یک سکه تمام بهار آزادی بهره مند خواهند داشت و مقالات ایشان بر اساس نظر هیئت داوران در نشریات «علمی پژوهشی» یا «علمی ترویجی» منتشر خواهد شد.

وی در پایان از مشارکت ۱۲ دانشگاه، پژوهشگاه و انجمن علمی در این همایش خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و انجمنهای علمی مشارکت کننده در این همایش برنامه‌هایی را برای ارتقای سطح علمی دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی طراحی کرده اند که البته علاوه بر این امسال شاهد مشارکت ۱۳ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برخی استانها و بعضی از دانشگاهها و موسسات مطالعاتی مستقر در این استانها به عنوان دبیرخانه‌های استانی و منطقه ای همایش و همچنین فعالیت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به عنوان دبیرخانه همایش در منطقه اوراسیا هستیم.

بر اساس این گزارش، دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری در سالن همایش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مهلت ارسال مقالات به دومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی تمدید شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید