آخرین خبر

دوئل نفسگیر محسن چاوشی و همایون شجریان + عکس

آوای ایرانیان: هفته آینده روزهای داغی در انتظار موسیقی ایران خواهد بود چراکه محسن چاوشی و همایون شجریان، دو خواننده پرطرفدار کشور آلبوم جدیدشان را منتشر می‌کنند.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم “ابراهیم” با صدای محسن چاوشی روز یک‌شنبه و آلبوم جدید همایون شجریان با نام “ایران من” روز دوشنبه ۱۲ شهریور به بازار می‌آیند.

محسن چاوشی که آلبوم نهمش فوق‌العاده جنجالی شد و اخبار مربوط به مجوز گرفتنش تا مدت‌ها در صدر اخبار بود، بالأخره از “ابراهیم” رونمایی می‌کند. “ابراهیم” ۸ قطعه دارد که تماماً غزل‌های عاشقانه و اجتماعی حسین صفا هستند. محسن چاوشی (۵ قطعه)، فرشاد حسامی (۲ قطعه) و شهاب اکبری (۱ قطعه) تنظیم‌کننده‌های این آلبوم هستند.

آلبوم همایون شجریان نیز شامل ۱۲ قطعه از ساخته‌های سهراب پورناظری است که اکثر قطعات پیش‌تر در کنسرت‌های “سی” و “ایران من” اجرا شده و نظر مخاطبان را جلب کرده‌اند. با توجه به استقبال عجیبی که از قطعه “ایران من” در کنسرت‌های شجریان شده، به نظر می‌آید که این قطعه به یکی از پرطرفدارترین آثار امسال تبدیل شود. همچنین امکان استقبال از قطعه “خوب شد” هم بسیار است.

اما رقابت داغ شجریان و چاوشی پیش از انتشار آلبوم‌شان آغاز شده است و این دو هم‌اکنون از لحاظ میزان فروش در حال یک رقابت پایاپای هستند، به طوری‌که هفته گذشته آلبوم “ایران من” در صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های سایت بیپ‌تونز بود و این هفته “ابراهیم” بر صدر نشسته است.

photo_2018-08-30_13-48-41

آلبوم‌های “ایران من” و “ابراهیم” از طرق دیگر هم پیش‌فروش می‌شوند. آلبوم چاوشی به ۴ شکل دیجیتال، کاغذی، دی‌جی پک و ویژه عرضه می‌شود که تنها در ۲۴ ساعت اول هزار نفر از طرفداران چاوشی بسته ویژه و محدود ۵۰ هزار تومانی این آلبوم که توسط چاوشی و حسین صفا امضاء می‌شود را خریداری کردند و تهیه‌کننده آلبوم تصمیم گرفت بار دیگر نسخه ویژه را به مخاطبان عرضه کند.

ایران آرت نوشت: با توجه به این‌که شجریان و چاوشی در سال‌های اخیر از محبوب‌ترین خواننده‌های سبک خودشان بوده‌اند و هر کدام مخاطبان پرشماری دارند، باید دید استقبال مخاطبان از آلبوم کدام خواننده بیشتر خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دوئل نفسگیر محسن چاوشی و همایون شجریان + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید