آخرین خبر

رامین صدیقی از بخش بین‌الملل جشنواره موسیقی فجر انصراف داد

آوای ایرانیان: سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی به ماه های پر کار خود نزدیک می شود که خبر می رسد رامین صدیقی از عنوان مشاور بخش بین الملل این دوره انصراف داده است.

به گزارش آوای ایرانیان، در حالیکه مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره موسیقی بین الملل از حضور رامین صدیقی تهیه کننده موسیقی کشورمان به عنوان مشاور بخش بین الملل نام برده بود، اما برخی از خبرها حاکی از انصراف وی از این بخش است.

طی ماه های گذشته از سوی مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد با رامین صدیقی در زمینه برگزاری بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر مذاکره شده است؛ مذاکراتی برای حضور دوباره وی در این دوره به عنوان مشاور بخش بین الملل اما پس از موافقت ضمنی صدیقی در این زمینه، وی با ستاد جشنواره به توافق نرسیده است.

تا لحظه انتشار این خبر هنوز خبر یا اطلاعاتی از سوی ستاد خبری جشنواره مبنی بر انتخاب مدیر یا مشاور بخش بین المللی و جزییات این بخش منتشر نشده است.

علی ترابی روز دوشنبه ۲۱ مرداد ماه سال جاری در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر درباره مدیریت بخش بین الملل توضیح داد: «شاهین فرهت بعد از مذاکراتی که داشت سرانجام با رامین صدیقی به عنوان مشاور بخش بین المللی به توافق رسید.»

بخش بین الملل  یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین بخش های جشنواره موسیقی فجر است که طی سال های گذشته به فراخور حضور مدیران مختلف چه در بدنه وزارت ارشاد و چه در ستاد جشنواره از فراز و نشیب های زیادی برخوردار بوده است. این بخش در این دوره از آن نظر اهمیت دارد که با توجه به همزمانی جشنواره با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین نوسان قیمت ارز دست اندرکاران جشنواره مسایل جدیدی پیش رو دارند که شاید همین مسایل پذیرفتن چنین مسئولیتی را سخت تر می کند.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ به دبیری هنری شاهین فرهت و دبیر اجرایی شهرام صارمی برگزار خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رامین صدیقی از بخش بین‌الملل جشنواره موسیقی فجر انصراف داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید