آخرین خبر

“شب های برره 2” ساخته می‌شود؟

آوای ایرانیان: علی ضیا یکشنبه شب در برنامه «فرمول یک» میزبان محمد شیری و ساعد هدایتی بود که هر دو را بیشتر با آثار مهران مدیری به یاد می‌آوریم.

به گزارش آوای ایرانیان، محمد شیری در ابتدای برنامه گفت: استودیو را که نگاه می کردم یاد سال ۴۸ افتادم که اولین سریالم را اینجا کار می کردم. امیدوارم این روزها همه خوب و خوش باشند گرچه می دانم همه ناراحتیم. من این روزها حالم خوب نیست. آدم عصبی هستم و در کوچه و خیابان هم که راه می روم مردم مدام گلایه می کنند و فکر می کنند کاری از دست من بر می آید. سال گذشته سفیر سلامت هم شدم.

وی افزود: اتفاقا می خواستم دیگر با تلویزیون مصاحبه نکنم و قسم خورده بودم. چون با من پنج ساعت در یکی از کاخ های تهران مصاحبه کردند و باعث شد حدود ۲۴، ۲۵ نفر از من گلایه داشته باشند چون فقط ۲۰ دقیقه از این گفتگو روی آنتن رفت و خیلی ها گفتند چرا نام ما را نیاورده ای.

این بازیگر قدیمی درباره دلیل کاهش وزن خود بیان کرد: تازگی ها خیلی اعصابم خراب شده است چون مردم فکر می کنند کاری از دست من بر می آید و مشکلاتشان را به من می گویند. از خدا می خواهم مشکلات مردم روز به روز کمتر شود و مردم شاد باشند. لاغری ام هم از سنگ کلیه و پیری است. شوخی که نداریم من ۵۰ سال پیش اینجا بودم، آن موقع هم لااقل ۲۰ سال داشتم و دیگر سنم معلوم می شود.

وی درباره کم شدن همکاری اش با مهران مدیری تصریح کرد: مهران تا به حال کاری نکرده است که بخواهد مرا صدا کند. قابل توجه بینندگان عزیز و مردم که خیلی خوبند، دوستشان دارم و اصلا همیشه عاشق ملت هستم، اینجا بگویم، چون خسته ام کرده اند بس که می پرسند پس این «برره ۲» چه زمانی ساخته می شود؟ تو هم بازی می کنی؟ و… به خدا خبر ندارم. من اینجا اعلام می کنم «برره ۲» ساخته نمی شود. شاید هفته دیگر تصمیم بگیرند و بسازند اما فعلا منتفی است. ساختمانش را هم خراب کرده اند و پاساژ شده است. تمام شد و رفت.

شیری همچنین در خصوص مدیری اظهار کرد: رمز موفقیت مهران مدیری (البته من الان قدری از او دلخورم و مدتی است او را ندیده ام) پشت صحنه خوب است. مهران بازیگرش را به خوبی انتخاب می کند و با شناخت همراه است. درباره خود من می دانستم سالار خان چند کاندید داشته است.

ساعد هدایتی یگر مهمان برنامه بود. بازیگر «در حاشیه» درباره ساخت «شبهای برره ۲» توضیح داد: بر اساس صحبت هایی که با مهران مدیری و برخی دوستان نویسنده داشتیم این سریال قرار شد ساخته شود. بنا بود پیمان و مهراب شروع به نوشتن کنند و «شب‌های برره ۲» را بسازند اما بعد از مدتی که از بچه ها پرسیدم پس چرا اتفاقی نیفتاد و نگفتید برای قرارداد بیاییم گفتند فعلا منتفی است و مهران قرار است آنطور که خودش گفته کار دیگری به جز برره را بسازد.

وی در پاسخ به این سوال ضیا که چرا به «دورهمی» دعوت نشدید، گفت: «دورهمی» ساختار خاص خودش را داشت و افرادی که در جامعه به صورت مثبت هستند، مثلا خواننده ها، پیشکسوتان دوبله یا کسانی که در پشت صحنه رادیو و تلویزیون کار می کنند جلوی دوربین معرفی شوند. ما را که همه می شناسند و رزومه مان را می دانند.

هدایتی درباره نحوه کار مدیری بیان کرد: او به عنوان کارگردان با همه رفیق و خوش رفتار است. اول هر پروژه همه را جمع می کند و می گوید ما داد و فریاد و زیرآب زنی و دعوا نداریم هر اتفاق و مشکلی هست یواشکی در گوش من بگویید حل می کنم من تا به حال در ۱۵، ۱۶ سالی که با او کار می کنم صدای بلندی سر کار او نشنیدم و همه چیز را خودش هندل می کرد.

وی در خصوص تیم ثابتی که این کارگردان با آنها کار می کند، گفت: من از «پلاک ۱۴» به این گروه ملحق شدم. قبل از آن «ببخشید شما» و «جنگ ۷۷» بود که تیم خاصی داشت. طی این مدت هم بچه ها خودشان به لحاظ مشغله ها ممکن بود از گروه خودشان جدا شوند و جایگزین برایشان لازم شود. در «جایزه بزرگ» من یادم است پلیسی شیرین را می خواستند بچه ها پیشنهاد دادند که این تیپ حرف زدن به محمد شیری می آید. مهران فکر کرد و گفت آره ببین کجاست بگو بیاید. آن پلیس هم خیلی خوب درآمد. ۴ قسمت بود و بعد که مدیری راش ها را دید گفت شیری تا آخر باشد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““شب های برره ۲” ساخته می‌شود؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید