آخرین خبر

طنین شادیانه‌های رشتی ها در قلب پایتخت

آوای ایرانیان: ناصر وحدتی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان، روز شانزدهم تیر ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، ناصر وحدتی از پژوهشگران و پیشکسوتان موسیقی نواحی گیلان ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه شانزدهم تیر ماه تازه‌ترین کنسرت خود را با همراهی گروه «گیل و آمارد» در تالار وحدت تهران برگزار خواهد کرد.

 

 

 

این خواننده که طی ماه‌های گذشته کنسرت‌های متعددی را در استان گیلان و تعدادی دیگر از شهرهای کشورمان برگزار کرده در کنسرت پیش رو که عمدتاً با اجرای شادیانه‌های موسیقی اقوام منطقه گیلان همراه است ضمن اجرای قطعات پرطرفدار رپرتوارهای گذشته خود تصمیم دارد چند قطعه جدید را نیز پیش روی مخاطبان قرار دهد.

وحدتی که طی ماه‌های گذشته مشغول تدوین و گردآوری فرهنگنامه موسیقی گیلان بوده همراه با گروه «گیل و آمارد» کنسرت‌هایی را در تالش، لاهیجان، رشت، لنگرود و رودسر برگزار کرده بود.

گروه موسیقی «گیل و آمارد» گیلان بیش از ۱۰ سال قبل فعالیت خود در عرصه موسیقی نواحی را به سرپرستی ناصر وحدتی آغاز کرده است. اعضای گروه تاکنون در تالار وحدت تهران، تالار اندیشه حوزه هنری تهران، جشنواره موسیقی فجرو شهرهای مختلف کشور به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

این گروه تاکنون در کشورهای اروپایی نیز به اجرا کنسرت برای علاقمندان به موسیقی نواحی پرداخته است. ضمن اینکه نگارش کتاب‌های «خوندشت»، «داستان یک زندگی»، «روی خوش زندگی»، «زندگی و موسیقی» از دیگر فعالیت‌های ناصر وحدتی به عنوان سرپرست گروه در عرصه نویسندگی است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طنین شادیانه‌های رشتی ها در قلب پایتخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید