امیر عباس گلاب خواننده پاپ بعد از آخرین اجرای خود در شهر اصفهان، ماه رمضان را بهترین فرصت دید تا برای ضبط چند قطعه تصویری راهی هندوستان شود. او قرار است در این کشور دو موزیک‌ویدئو را به کارگردانی مهدی فلک‌بند ضبط کند. عرفان قوی‌قلب نوازنده هنگ‌درام و سازهای کوبه‌ای در این سفر گلاب و فلک‌بند را همراهی می‌کند.

گلاب پیش از این قرار بود آلبوم “قله” در فصل بهار را در ۱۲ قطعه منتشر کند، اما شرایط بد حاکم بر بازار موسیقی و البته مشکلات مربوط به نبود کپی‌رایت او را از انجام این کار منصرف کرد. او این روزها صرفاً مشغول انتشار تک‌آهنگ‌های خود در فواصل مختلف زمانی است.

او همچنین قرار است پس از پایان ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با شروع تور جدید کنسرت‌ها، چند قطعه و ویدئو به مخاطبانش ارائه کند.

آخرین تک‌آهنگ این خواننده که در فضای مجازی منتشر شد “دعوا” نام دارد. مضمون متفاوت این قطعه با واکنش‌های مختلف هواداران گلاب روبرو شد. بعضی از کار استقبال کردند و بعضی دیگر از گلاب انتظار قطعات آرام و عاشقانه را دارند.

گلاب درباره این نقدها گفت: من می‌توانم تنها قطعات آرام و غم‌انگیز بسازم، اما برای جلب رضایت سلیقه‌های مختلف باید کارهای متفاوت تولید کنم.