آخرین خبر

آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در 32 استان برگزار می‌شود

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر، هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

آزمون‌های جامع و ادواری  فرهنگ و هنر در 32 استان برگزار می‌شود

گزارش آوای ایرانیان، حمید قبادی، مشاور اجرایی معاونت امور هنری اعلام کرد: سومین آزمون جامع  و  بیست و  نهمین  آزمون ادواری استانداردهای مهارتی  بخش فرهنگ وهنر با شرکت ۱۵ هزار و ۷۰۳ نفر، به صورت سراسری و  هم زمان در  ۷۳ حوزه مرکز استان و شهرستانی، در دو بخش نظری و عملی، روز جمعه  هشتم شهریورماه ۹۸  برگزار می‌شود.

قبادی در ادامه گفت: آزمون‌های جامع هر سال تحصیلی در سه نوبت  به صورت  سراسری در کلیه استان‌ها  برگزار می‌شود و شامل مهارت آموزان رشته‌های مهارتی بخش  فرهنگ و هنر می‌شود که در مراکز مهارت آموزی وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ثبت نام کرده‌اند. همچنین آزمون‌های ادواری شامل  استادکاران ماهر و نیمه ماهر  است که به صورت حرفه‌ای در بخش‌های هنری فعالیت می‌کنند.

مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت : سومین آزمون جامع  با تعداد کل  ۱۲ هزار و ۷۶۵ نفر  داوطلب در   ۴۸رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و ۶۷ استاندارد که از این تعداد یک هزار و ۹۱۱ نفر در استان تهران ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر با تعدادکل  دو هزار و ۹۳۸ نفر داوطلب که در  ۴۵ رشته  نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و ۶۸ استاندارد  که از  این تعداد  ۲۳۳ نفر در استان تهران ثبت نام کرده‌اند.

آزمون‌های عملی در روزهای پنجشنبه هفتم  و شنبه و یکشنبه  ۹ و ۱۰ شهریورماه جاری با حضور سرناظران اعزامی دفترآموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر در ۳۲ استان برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید