آخرین خبر

«شاتر شیطان» در نوفل‌لوشاتو به صحنه میرود

«شاتر شیطان» در عمارت نوفل‌لوشاتو

نمایش «شاتر شیطان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مریم برزگر و بازی شکیب شجره، فرزانه سهیلی و همایون حیدرزاده در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می رود.

به گزارش آوای ایرانیان، نمایش «شاتر شیطان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مریم برزگر و تهیه‌کنندگی محمد خرم، از بیست‌وچهارم شهریورماه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود. برزگر پس از شانزده سال فعالیت در زمینه تئاتر، به‌ عنوان نویسنده و کارگردان و همچنین سپری‌کردن تجربه‌هایی چون نمایش‌های «ماراساد» و «تهوع» در پردیس تئاتر شهرزاد، «شاتر شیطان» را به اجرا در خواهد آورد.

این نمایش، داستان زندگی مردی به نام تسواف است که با خدمتکارش واگنر زندگی می‌کند و در برزخِ ذهنیِ خویش گرفتار شده است. این برزخ، پیامد شکنجه و عشقی مریض‌گونه به دختر هجده‌ساله‌ای به نام تیرگرام است، غافل از اینکه خدمتکارش واگنر حاصل همان عشق نافرجام است. واگنر، در پیِ فرصتی می‌گردد تا به خاطر مادرش، از تسواف انتقام بگیرد. شکیب شجره، فرزانه سهیلی و همایون حیدرزاده در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

شکیب شجره، بازیگر، پژوهشگر، محقق و برگزارکننده ورکشاپ‌های داخلی و بین‌المللی بازیگری بر اساس متد امیم ترا، پس از نقش‌آفرینی در آثاری چون فیلم‌ سینمایی «خوب بد جلف»، سریال «هیولا»، نمایش‌های «تهوع»، «ماراساد»، «اژدهاک»، «آدم آدم است»، «ژوکاست» و «پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل‌انگیز بهاری» در نمایش «شاتر شیطان» به‌عنوان بازیگر حضور دارد.

دیگر عوامل اثر عبارتند از: دستیار کارگردان: عماد کرمی، طراح صحنه: مریم برزگر، طراح لباس: پارمیس امانت، دوخت لباس: میترا قاسمی پیروز و خانه طراحی و دوخت پارمیس امانت، طراح صدا و موسیقی: امید دولتخواه، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، ساخت تیزر: رامین گرجی، روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

فروش بلیت اینترنتی «شاتر شیطان» در سایت تیوال آغاز شده است. این نمایش، از ۲۴ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه هر روز ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو به نشانی حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«شاتر شیطان» در نوفل‌لوشاتو به صحنه میرود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید