آخرین خبر

«ویزا برای تصویر» سی و یکم در ایستگاه پایانی

سی و یکیمین نمایشگاه بین‌المللی عکاسی خبری با نام «ویزا برای تصویر» روز یکشنبه به کار خود خاتمه می‌دهد.

«ویزا برای تصویر» سی و یکم در ایستگاه پایانی

به گزارش آوای ایرانیان،به نقل از فرانس انفو، سی و یکیمین دوره نمایشگاه بین‌المللی عکاسی خبری «ویزا برای تصویر» که از اول سپتامبر (یکشنبه دهم شهریور) کار خود را در پِرپنیان (شهری در جنوب فرانسه) کار خود را آغاز کرده است، روز یکشنبه ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به پایان می‌رسد.

به مناسبت برگزاری این رویداد مهم عکاسی خبری، بیش از ۲۴ نمایشگاه عکس به طور هم زمان در این شهر برگزار شد. در آثاری که در این رویداد هنری ارائه می‌شود، تصاویری از سراسر نقاط جهان در قالب عکس همچنین ویدئو دیده می‌شود.

طبق اعلام مسئولان برپایی، انتظار می‌رود بیش از ۲۰۰ هزار نفر از آثار ارائه شده در سی و یکیمین رویداد «ویزا برای تصویر» دیدن کنند.

به گفته رایزنی فرهنگی ایران در فرانسه، نمایشگاه ویزا برای تصویر در اصل یک رویداد بین‌المللی است که نگاهی حرفه‌ای به تحولات جهانی دارد. در این نمایشگاه که هر سال در پِرپنیان فرانسه برگزار می‌شود، جمعی از سرشناس‌ترین گزارشگران و عکاسان خبری حضور دارند، این در حالی است که دنیای امروز به دلیل مهیا بودن امکانات تصویربرداری و پیشرفت‌های تکنولوژیک برای بسیاری از مردم فرصت‌های زیادی برای عکاسی فراهم آورده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ویزا برای تصویر» سی و یکم در ایستگاه پایانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید