آخرین خبر

نخستین اجرای نمایش «زیبایی گاهی زن است» با حضور اهالی هنر و رسانه

نخستین اجرای نمایش «زیبایی گاهی زن است» با حضور اهالی هنر و رسانه

به گزارش آوای ایرانیان، اولین شب اجرای نمایش «زیبایی گاهی زن است» با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی نمایش زیبایی گاهی زن است، در اجرای دیشب پانته آ بهرام، نرگس آبیار، روح الله آبیار، هوشنگ گلمکانی، محمدفرنود، نادر مشایخی، امیر حسین رستمی، محمدعلی آهنگران، نگار عابدی، محمود شهریاری، دیبا زاهدی، حسن هندی، مهرزاد دانش، افسانه کمالی، میثم یوسفی، حسین غیاثی، محمدرضا مقدسیان، مازیار رضاخانی، مصطفی قدیری و جمع کثیری از همکاران حوزه رسانه و منتقدان سینمایی در پردیس تئاتر شهرزاد حضور پیدا کردند تا به تماشای اثر جدید سهراب حسینی که تهیه کنندگی آن را رامبد جوان به عهده دارد، بنشینند.
نمایش «زیبایی گاهی زن است» به تهیه کنندگی رامبد جوان و کارگردانی و نویسندگی سهراب حسینی و با بازی هومن برق نورد، بهاره افشاری و ویدا جوان هر شب ساعت ٢٠:٣٠ در  سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت.
این تئاتر اثری روانکاوانه در باب مناسبات عاشقانه زن و مردی‌ست که به طور اتفاقی در مسیر زندگی یک‌دیگر قرار می‌گیرند و با تصمیمی ناگهانی از هم جدا می‌شوند. یکی از وجوه تمایز این تئاتر، موسیقی زنده‌ آن است که توسط گروه نوازندگانی در روی صحنه نواخته می‌شود.
نادر مشایخی، آهنگساز و رهبر ارکستر و فرزند جمشید مشایخی با اشاره به این که بازی های نمایش حرفه ای و قابل تحسین بودند، گفت: تعریفی که از تئاتر دارم یعنی دیالوگ خوب، دیالوگ های کار محشر بودند و نمایشنامه متن روان و قابل تاملی داشت.

نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان نیز با اعلام این که از دیدن این نمایش لذت برده است گفت: متن نمایشنامه بسیار خوب و دقیق نوشته شده بود و من از شنیدن این دیالوگ‌ها به وجد آمدم. بازیگران هم بسیار به اجرا مسلط بودند.

عابدی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به این که در فضای امروز تئاتر ما وجود چنین نمایش هایی غنیمت است، خاطرنشان کرد: نمایشی شرافتمندانه، بدون هرگونه ادا و اغراق بود.

او در ادامه گفت: متن نمایشنامه، بازی ها، کارگردانی و موسیقی همه در کنار هم، مجموعه ای عالی بودند.
آهنگران نیز با بیان اینکه متن نمایشنامه بسیار جذاب و اثرگذار نوشته شده اظهار داشت: وجه مثبت برجسته این اثر، موسیقی آن است.
علاقه مندان برای خرید اینترنتی بلیت های این اثر می توانند، به آدرس www.irannamayesh.com و www.iranconcert.com مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نخستین اجرای نمایش «زیبایی گاهی زن است» با حضور اهالی هنر و رسانه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید