آخرین خبر

فراخوان بخش مسابقه «رادیو رادی» اعلام شد

فراخوان بخش مسابقه «رادیو رادی» اعلام شد

به گزارش آوای ایرانیان، دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی فراخوان بخش مسابقه رادیو رادی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، بخش رادیو رادی (آثار اکبر رادی در قالب نمایش رادیویی) این دوره از جشنواره به صورت رقابتی و برای نخستین بار در دو گروه نمایش رادیویی (فایل صوتی) و رادیو تئاتر (اجرای زنده نمایش رادیویی بر صحنه) برگزار می شود. در این بخش در هر دو گروه حداکثر شش اثر توسط گروه انتخاب این بخش به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند.

شرایط و مقررات حضور

– بخش رقابتی رادیو رادی در هر دو گروه، صرفاً به آثار استاد اکبر رادی اختصاص دارد و در دو قالب فایل های صوتی و رادیو تئاتر برگزار می شود.

– آثار بخش رادیو تئاتر همزمان با اجرا در زمان برگزاری جشنواره به صورت زنده از شبکه رادیویی نمایش پخش شده و آثاری که در قالب فایل صوتیِ آماده، پذیرفته می شوند مطابق زمان بندی و ضوابط رادیو نمایش، در روزهای جشنواره یا پس از آن پخش می شود.

– پذیرش آثار در این بخش رقابتی با توجه به اهداف جشنواره به کیفیت، تنوع و خلاقیت در اجرای نمایش رادیویی بستگی دارد.

– در بخش رقابتی آثار جدیدی که در سال ۱۳۹۸ تولید شده باشند، مورد پذیرش دبیرخانه دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی قرار می گیرند.

– چنان چه در هر مرحله ای از انتخاب آثار این بخش، مغایرتی با بندهای پیشین، اثبات شود، دبیرخانه این جشنواره، گروه نمایش رادیو رادی را از ادامه مسیر باز خواهدداشت.

– گروه داوران این بخش در آیین پایانی این دوره از جشنواره، رتبه های برتر را برای بهترین نمایش رادیویی، بازیگر زن، بازیگر مرد، افکتور، کارگردان و تهیه کننده در هر دو گروه معرفی می کنند. به عبارتی برای هر عنوان یک برگزیده در بخش فایل های صوتی و یک برگزیده در بخش رادیو تئاتر اعلام می شود. جوایز این بخش شامل مدال استاد اکبر رادی، لوح سپاس و لوح تقدیر است.

۳۰ آبان ماه سال جاری آخرین مهلت شرکت در بخش مسابقه رادیو رادی است و نهم آذرماه آثار راه یافته به جشنواره اعلام می شود.

دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، شورای اسلامی شهر تهران، فرهنگسرای سرو و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فراخوان بخش مسابقه «رادیو رادی» اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید