آخرین خبر

آل پاچینو با «شکارچیان» دیده شد

آل پاچینو با «شکارچیان» دیده شد

با انتشار اولین تیزر رسمی از سریال «شکارچیان» آل پاچینو در نقش‌آفرینی جدیدش دیده شد.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از ورایتی، در حالی که اوایل سال ۲۰۱۹ اعلام شد آل پاچینو از بازیگران سریال «شکارچیان» برای آمازون خواهد بود، اکنون با نمایش اولین تیزر این سریال، وی در این نقش دیده شد.

پاچینو با «شکارچیان» برای نخستین بار در طول کار حرفه‌ایش در سریال تلویزیونی بازی کرده است. وی پیشتر در مینی‌سریال‌های تلویزیونی «فرشتگان در آمریکا» و «افسانه پدرخوانده» بازی کرده بود، با این حال تاکنون در سریالی تلویزیونی نقش‌آفرینی نکرده بود.

«شکارچیان» درباره گروهی از افرادی است که در سال ۱۹۷۷ دست به شکار نازی‌های قاتلی می‌زنند که ساکن نیویورک هستند.

در این سریال که با بازی آل پاچینو و لوگان لرمن ساخته شده و دیوید ویل خالق آن است، یک داستان اوریجینال روایت می‌شود: افراد متنوعی از مردم نیویورک که کشف می‌کنند صدها تن از مقامات رسمی رده بالای نازی در این شهر زندگی می‌کنند و قصد دارند تا رایش چهارم را در آمریکا تشکیل بدهند، یک گروه تشکیل داده‌اند. این تیم قصد دارند به هر روشی که شده عدالت را درباره این نازی‌ها اجرا کنند و طرح‌های نسل کشی جدید آنها را خنثی کنند.

لوگان لرمن در این سریال نقش جونا هایدل‌باوم ظاهر می‌شود که با کشته شدن ناگهانی مادربزرگش به دنبال ردپای قاتلان اوست و ناگهان با گروهی روبه رو می‌شود که مدت‌هاست هدفی خاص را دنبال می‌کنند.

پاچینو نیز در نقش مِیر اوفرمن رییس مرموز و قدرتمند گروه شکارچیان جلوی دوربین رفته است. وی در جایی از این تیزر می‌گوید: این قتل نیست.

جریکا هینتون، جاش رادنور، کیت مولوانی، تیفانی بون، گریگ آستین، لوییز اوزاوا چنگچین، کارول کین، سال روبینک، دیلن بکر و لنا اولین از دیگر بازیگران این سریال هستند.

این سریال ۱۰ قسمتی در سال ۲۰۲۰ در سطح جهان در دسترس خواهد بود.

نویسنده فیلمنامه این سریال  دیوید ویل است که نویسنده سریال‌های دیگری هم بوده است.

استودیو مانکی‌پاو پروداکشنز متعلق به جوردن پیل کارگران «برو بیرون» و سونار انترتینمنت، تهیه این سریال را که ابتدا با عنوان «شکار» معرفی شده بود، برعهده داشته‌اند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آل پاچینو با «شکارچیان» دیده شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید