آخرین خبر

مستند مسابقه «سفربازی» از شیراز آغاز می شود

با پایان پیش تولید مستند مسابقه «سفربازی» بزودی مقدمات ساخت جدیدترین رئالیتی شوی تلویزیون با موضوع گردشگری و جاذبه‌های توریستی ایران آغاز خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی استودیو نوبین؛ فصل اول مستند مسابقه «سفربازی» از شهر شیراز آغاز و موضوع گردشگری و جاذبه‌های توریستی در رقابت بین ۲ گروه شرکت کننده مطرح خواهد شد.

هر فصل از مستند مسابقه «سفربازی» شامل ۵ قسمت است که در هر قسمت دو گروه سه نفره وارد چالش خواهند شد و در حین بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های بدیع گردشگری هر شهر باید برای رسیدن به نقطه نهایی سفر با یکدیگر رقابت در قالب آیتم‌های مختلف را تجربه کنند.

هر گروه متشکل از سه شرکت کننده خواهد بود که ابتدا باید ویدئوی درخواست حضور در مسابقه را برای سایت برنامه «سفربازی» ارسال کنند و گروه‌ها پس از بررسی تیم کارشناسی و در صورت تائید وارد رقابت خواهند شد و در پایان هر فصل به گروه برگزیده مبلغ ۳۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

فصل اول مستند مسابقه «سفربازی» از شیراز آغاز و بزودی فراخوان رسمی شرکت در برنامه اعلام می‌شود تا پس از ثبت نام گروه‌های علاقه‌مند، ۲ گروه شرکت کننده نهایی انتخاب و وارد رقابت با یکدیگر شوند.

مستند مسابقه «سفربازی» تولید شده در استودیو نوبین و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مهدی جبین شناس کارگردان، محسن مرادی مجری طرح و علی قرائتی کوپائی به عنوان تهیه کننده در این مجموعه حضور دارند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستند مسابقه «سفربازی» از شیراز آغاز می شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید