آخرین خبر

نخستین حضور زن هزار ساله در شیراز

نخستین اجرای داخلی «زن هزار ساله» با موسیقی علی قمصری و بازی سارا رسول زاده، آخرین هفته از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در شیراز بروی صحنه می رود.

به گزارش آوای ایرانیان، پروژه نمایشی-موسیقایی «زن هزار ساله»، با طرحی از لیلی عاج و نویسندگی احسان افشاری، پس از حضور موفقش در فستیوال فمین سوئد، اولین اجرای داخل کشورش را در شیراز رقم خواهد زد.

این اجرا که بر اساس طرحی از لیلی عاج ساخته و پرداخته شده است، از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ بهمنِ جاری در سالن تئاتر بلک باکسِ هنر شهرِ آفتاب بروی صحنه می رود.
علی قمصری (آهنگسازی و نوازندگی تار-دیوان) و کامران منتظری (سازهای کوبه ای) روایت موسیقایی سارا رسول زاده را بر عهده دارند. همچنین پریسا صبوری نژاد و عزالدین توفیق، مشاورین هنری این پروژه اند.

FeminEast (زن شرقی) عنوان جشنواره‌ای با موضوع زنان است. زنانی کمتر دیده و شنیده شده که پاییز امسال در این رویداد، لیلى عاج کارگردان تئاتر کشورمان با نمایشی تحت عنوان مادر هزار ساله را با نوازندگی علی قمصری (تار و دیوان) و هیوا خطیب (سازهای کوبه‌ای) و بازی سارا در آن شرکت داشت.

مادر هزارساله، شامل مونولوگ‌هایی از زبان ۴ زن ساکن در غرب آسیا (افغان، عرب، ترک و کُرد) است که نوزادشان را در دل جنگ به دنیا می‌آورند.

شایان ذکر است که اجرای «زن هزار ساله» از تاریخ ۲۴ الی ۲۸ بهمن ماهِ جاری، در آمفی تئاتر هنر شهرِ آفتابِ شیراز بروی صحنه رفته و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت farhangtic.com مراجعه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نخستین حضور زن هزار ساله در شیراز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید