آخرین خبر

رونمایی از آلبوم مشترک حسام اینانلو و نوید افقه با نام «میان»

آیین رونمایی از آلبوم «میان» به هنرمندی حسام اینانلو و نوید افقه روز شنبه نوزدهم بهمن ماه در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، آیین رونمایی از آلبوم «میان» به هنرمندی حسام اینانلو و نوید افقه روز شنبه نوزدهم بهمن در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود. در این مراسم حسام اینانلو (آهنگساز و نوازنده کمانچه)، هوشیار خیام (نوازنده پیانو)، نوید افقه (نوازنده تنبک)، مجید کاشانی (گرافیست)، سهیل سعیدی (صدابردار) و سپهر سعیدی (ناشر) حضور خواهند داشت.

حسام اینانلو آهنگساز این آلبوم درباره‌ضبط این اثر گفت: موسیقی را ابتدا طراحی کرده و پس از اتمام طراحی و ضبط، کار را به هوشیار خیام سپردم. ضمن اینکه ایده‌هایی در ساز خیام وجود داشت که امکانی برای رنگ‌آمیزی و تحرک به موسیقی می‌داد.

این نوازنده و آهنگساز درباره تاثیر حضور نوید افقه در جریان ساخت آلبوم  توضیح داد: پس از اضافه شدن نوید افقه به گروه،  آلبوم میان برایم جذاب‌تر از قبل شد. نوید افقه نگاهی منحصر به فرد به ریتم و چیدمان صداها دارد و پروژه را به نقطه اوج احساسی‌اش رسانده است.

آلبوم «میان» در قالب سه قطعه روز شنبه ۱۹ بهمن با برگزاری ویژه برنامه ای در شهر کتاب مرکزی به آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان معلم، نبش کوچه کلاته در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رونمایی از آلبوم مشترک حسام اینانلو و نوید افقه با نام «میان»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید