آخرین خبر

«ترانه» از عشق و عرفان گفت

در دیگر اجرای شب گذشته جشنواره موسیقی فجر، گروه موسیقی «ترانه» به سرپرستی و خوانندگی تورج امیر نظامی در سالن برج آزادی به روی صحنه رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، یکی از اجراهای پنجمین شبِ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به گروه ترانه اختصاص داشت.

در ابتدای این کنسرت، گروه یک قطعه بی کلام اجرا کرد و پس از آن، امیرنظامی لحظاتی به گفتگو پرداخت و از حضور هواداران در این کنسرت تشکر کرد. قطعات این کنسرت شامل سه بخش عاشقانه، عارفانه و حماسی بود.

پس از صحبت‌های تورج امیرنظامی، گروه قطعات «وقتی که اومدی»، «فصل پروانگی»، «نوبهار»، قطعه محلی خراسانی «یکه سوار»، «قایق تنها»، «منزل به منزل»، «مریم سپید»، «دلش مثل یک مرد» و «آخرین بهانه» را اجرا کرد.

تورج امیرنظامی (سرپرست گروه، خواننده و نوازنده گیتار)، محمد تفقدی جامی (نوازنده گیتار، گیتار الکتریک و همخوان)، شهاب محمودی (نوازنده درامز) خسرو صفری آهنی (نوازنده گیتار باس و همخوان)، گرشا زین اقلی (نوازنده کیبورد)، امیر اثنی عشری (نوازنده پرکاشن) و سروش مقدم (نوازنده فلوت) اعضای ارکستر گروه ترانه را تشکیل می دادند.

گروه موسیقی پاپ «ترانه» در سال ۱۳۸۱ توسط تورج امیرنظامی تاسیس شد و اجراهایی را در شهر مشهد روی صحنه برد. در سال ۱۳۹۷ این گروه با ترکیب جدید فعالیت‌هایش را از سر گرفت و با حمایت انجمن موسیقی خراسان اجراهایی را روی صحنه برد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ترانه» از عشق و عرفان گفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید