آخرین خبر

برگزاری اولین کنسرت «آرون افشار» در جشنواره موسیقی فجر

کنسرت آرون افشار، به عنوان نخستین حضور این خواننده جوان و نام آشنای موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر شب گذشته بروی صحنه رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، این کنسرت با اجرای قطعه «گیسوی پریشان» آغاز شد که همزمان با اجرای افشار نماهنگ آن نیز بر روی نمایشگر سالن میلاد نقش بسته بود. قطعه‌های «خط و نشان» و «کجایی» قطعاتی بودند که افشار در ادامه آن‌ها را اجرا کرد و وقتی استقبال مخاطبانش را دید به آن‌ها گفت که اول کاری صدایم با شما باز شد.

«دلشوره» اولین تجربه تیتراژخوانی افشار در برنامه مسافر ماه، قطعه بعدی بود که این خواننده جوان خواند و بعد از آن به معرفی علیرضا مرتضی قلی که اغلب ترانه‌های او را سروده است پرداخت. سپس قطعات «شب رویایی»، «زلزله» و «طبیب ماهر» را خواند و پس از معرفی آهنگ «مادر» به مخاطبان خود گفت من با خودم عهد بسته‌ام که تا وقتی کنسرت برگزار می‌کنم و روی صحنه هستم این آهنگ را اجرا کنم و این قطعه را نیز به اجرا درآورد.

پس از قطعه «مادر»، نوبت به اجرای آهنگ «جانم باش» رسید که این آهنگ یکی از قطعات پرطرفداری است که در چند ماه گذشته به معروفیت افشار کمک بسیار زیادی کرده است. افشار در ادامه آهنگی با نام «عاشق‌کش» را خواند که این آهنگ برای اولین و به نوعی سوپرایزر امشب افشار برای هوادارانش بود.

قطعه‌های «جانم باش» و «گیسوی پریشان» آخرین قطعه‌هایی بودند که آرون افشار برای دومین بار آن‌ها را اجرا ‌کرد و مخاطبان هم از این اجراها به شدت استقبال کردند. این خواننده در پایان به معرفی نوازنده‌های ارکستر خود پرداخت و معین راهبر (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، محسن خاش (پرکاشن)، علی اصغر پورنگهبان (گیتار بیس)، سجاد سیف علیزاده (گیتار اسپانیش)، پیمان لطیفی (درامز)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، سهیل چرچی‌نژاد (کیبورد)، سیدابراهیم علی حسینی و فرشاد رشیدی نژاد (ویولن) و فرشید ادهمی (گیتار الکتریک) را به هواداران معرفی کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری اولین کنسرت «آرون افشار» در جشنواره موسیقی فجر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید