آخرین خبر

گزارش آخرین وضعیت درمانی «شجریان» در شبکه چهار/ همایون نیامد

با وجود اطلاع‌رسانی شبکه چهار برای گفتگوی تلفنی همایون شجریان با برنامه «شب موسیقی» درباره وضعیت درمانی پدرش، اما این علی جهاندار بود که در این برنامه به سئوالات پاسخ داد.

به گزارش آوای ایرانیان، در حالی که طبق اطلاع رسانی «کانال شبکه چهارم سیما» قرار بود همایون شجریان فرزند محمدرضا شجریان در تازه‌ترین برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» این شبکه طی یک گفتگوی تلفنی درباره تازه‌ترین وضعیت جسمانی این هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی سخن بگوید، اما این علی جهاندار خواننده شناخته شده و از شاگردان محمدرضا شجریان بود که پیرامون تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان سخن گفت.

رضا مهدوی کارشناس مجری برنامه شب گذشته «شب موسیقی» که بخش اصلی آن به موضوع آسیب شناسی جشنواره موسیقی فجر اختصاص داشت، در ابتدای برنامه با تصویر پس‌زمینه‌ای از محمدرضا شجریان در قاب تلویزیون حاضر شد و به انتشار برخی اخبار و شایعات درباره فوت این هنرمند طی روزهای اخیر اشاره کرد و از تصمیم برنامه مبنی بر ارائه تازه‌ترین اخبار پیرامون اوضاع درمانی وی خبر داد.

در ادامه ویدئوی مربوط به توضیحات همایون شجریان درباره روند درمانی پدرش که در مقابل بیمارستان جم مطرح شده بود، روی آنتن رفت.

در این هنگام و در شرایطی که قرار بود همایون شجریان در ارتباط زنده تلفنی درباره آخرین وضعیت درمانی پدرش سخن بگوید، علی جهاندار خواننده موسیقی ایرانی و از هنرمندان نزدیک به محمدرضا شجریان با معرفی رضا مهدوی روی خط گفتگوی تلفنی برنامه آمد و توضیح داد: من از چند شب پیش یک سری از حرف‌ها و شایعات را درباره استاد محمدرضا شجریان شنیده بودم که طی آن تصمیم گرفتم بالاخره خودم به بیمارستان بروم و وقتی به آنجا مراجعه کردم، همراه با فرزندان استاد به ملاقات رفتیم. در بین راه بود که عده‌ای از مردم می‌پرسیدند چرا من پیراهن سیاه پوشیده‌ام؟ حتی عده‌ای هم به من گفتند: «تو از حال استاد خبر داری اما نمی‌خواهی چیزی بگویی!» که من در جواب دوستان گفتم: «می‌روم خبر را کسب می‌کنم و می‌آیم»

جهاندار افزود: در همین هنگام همایون [شجریان] هم به بیمارستان رسید و ما در همان جا تصمیم گرفتیم تا همایون میان مردم برود و واقعیت را به آن‌ها بگوید. خوشبختانه همایون هم با مردم صحبت کرد و مردم هم سرانجام رفتند. ما هم دوباره برگشتیم و رفتیم خدمت استاد و همان طور که ذکر شد، با کمک اکسیژن، نفس استاد مهیا بود و جای نگرانی هم نبود.

وی افزود: البته بعد از مدتی که ما در بیمارستان بودیم بعد از جویا شدن از احوال آقای شجریان بیمارستان را ترک کردیم. حتی امروز (یکشنبه) بعداز ظهر، من از همایون و افسانه (شجریان) جویای احوال استاد شدم که هر دو گفتند حال ایشان بهتر شده و این چیزی است که تاکنون بنده از آن خبر دارم.

رضا مهدوی هم بعد از این اظهارات جهاندار با قدردانی از اقدام همایون شجریان در اطلاع‌رسانی شفاف حال پدرش به مردم گفت: همین که همایون شجریان به میان مردم آمده و به مردم اطلاع‌رسانی کرده اقدام خوبی است که امیدوارم همه این رفتار را  سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

کارشناس برنامه «شب موسیقی» البته توضیحی درباره اطلاع‌رسانی قبلی شبکه چهار و دلیل عدم گفتگو با همایون شجریان در این برنامه توضیحی ارائه نکرد.

همایون شجریان شب گذشته و همزمان با این برنامه، از طریق صفحات رسمی خود در فضای مجازی از بهبود وضعیت محمدرضا شجریان خبر داد و نوشت: «خوشبختانه در دو روز گذشته تغییرات مثبتی در وضعیت پدر حاصل شده که نیاز ایشان به دستگاه تنفسی را بسیار کم کرده است.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش آخرین وضعیت درمانی «شجریان» در شبکه چهار/ همایون نیامد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید