آخرین خبر

در خانه بمانیم/ پیشنهاداتی برای تماشای انیمیشن های اسکار 2019

تعطیلات کرونایی بهترین فرصت برای تماشای انیمیشن های اسکار ۲۰۱۹ است.

خبرگزاری فارس؛ سعیده اسدیان: با توجه به شرایط کنونی جامعه و جهان و انتشار ویروس کرونا مردم با رعایت نکات بهداشتی خواه ناخواه کمتر از خانه خارج شده و بیشتر زمان روز خود را در خانه سپری می کنند.

کودکان و نوجوانان هم با تعطیلی مدارس خانه نشین شده و والدین را با چالشی جدید برای سرگرمی و پر کردن این زمان خالی روبرو کرده اند.

از سوی دیگر تفریحات خارج از خانه تبدیل به یک ترس بزرگ شده و کسی دیگر برای اوقات فراغت فرزندان خود، دست به دامان تفریحات خارج از خانه نمی‌شود.

یکی از تفریحات جذاب در این دوران می تواند تماشای انیمیشن باشد، شما می توانید در خانه بمانید و با تماشای انیمیشن های جذاب در کنار خانواده اوقات خوشی سپری کنید.

مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی

هر سال در مراسم اسکار جایزه ویژه ای برای انیمیشن های بلند در نظر گرفته می شود که در سال ۲۰۱۹، انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) بر اساس آرای داوران آکادمی موفق شد جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کند.

انیمیشن خوش ساختی است که توانسته در فصل جوایز سینمایی بدرخشد و رقبای سرسختی را شکست دهد، سازندگان انیمیشن «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» درباره گرافیک و تصاویر آن می گویند: «ما می خواستیم بینندگان احساس کنند درون یک کتاب کمیک قدم می زنند.» آن ها از ظرفیت انیمیشن استفاده کردند تا فضایی خلق کنند که در فیلم های معمولی نمی توان تولید کرد.

این انیمیشن یک تجربه متفاوت و منحصر به فرد و ترکیبی از استایل مخصوص کمیک های دوران قدیم و فناوری های جدید تصویرسازی گرافیکی است که دیدن آن در مدت زمان ۱۱۷ دقیقه برای مخاطب نوجوان و جوان لذت بخش و تکرار نشدنی خواهد بود.

میرای

میرای، انیمیشن ماجراجویی محصول کشور ژاپن به نویسندگی و کارگردانی مامورو هوسودا، یکی دیگر از کاندیداهای جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۹ است.

داستان فیلم درباره پسربچه ای است که پس از ورود به یک باغ جادویی، در زمان سفر می کند و در یک دوره زمانی متفاوت با افراد خانواده خود ملاقات می کند. خواهر کوچکتر این پسربچه هم از زمان آینده، او را در این ماجراجویی شگفت‌انگیز همراهی می‌کند و…
این فیلم  به زبان ژاپنی است اما شما می‌توانید نسخه دوبله شده آن را در مدت زمان ۹۸ دقیقه دانلود کرده و با کودکان خود به تماشای آن بنشینید.

داستان اسباب بازی ۴

چندگانه داستان اسباب بازی اهمیت وجود دوستان در زندگی را نشان می دهد، این انیمیشن که در نهایت توانست جایزه اسکار بهترین انیمیش اسکار ۲۰۲۰ را از آن خود کند نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را نیز سرگرم می کند.

داستان انیمیشن Toy Story 4 چندسال بعد از داستان اسباب بازی ۳ روایت می‌شود. جایی که بانی، صاحب جدید اسباب بازی‌ها در مهدکودک اسباب بازی جدیدی را به نام «فورکی» درست می‌کند و ماجراجویی‌های جدیدی را وودی و دوستانش رقم می‌زند.

داستان اسباب‌بازی ۴ با واکنش بسیار مثبتی از سوی منتقدان همراه بود و در زمینه داستان، کمدی، لحظات احساسی، انیمیشن و کار صداپیشگان مورد تحسین قرار گرفت، بنابراین می تواند انتخاب مناسبی باشد تا ۱۰۰ دقیقه از زمان خالی شما را در کنار خانواده پر کند.

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳: دنیای پنهان

در قسمت سوم و نهایی این سه گانه جذاب، «هیکاپ» قهرمان داستان متوجه می شود که اژدهایش به نام «بی دندان» تنها اژدهای این گونه نیست، او حالا باید زودتر از شخصیت منفی داستان به دنیای پنهان این موجودات دست پیدا کند.

دنیای پنهان، سومین قسمت از سری انیمیشن های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» است، قسمت اول نامزد اسکار بهترین انیمیشن و بهترین موسیقی متن و قسمت دوم، نامزد بهترین انیمیشن شد.

این انیمیشن در مدت زمان یک ساعت و ۴۱ دقیقه می تواند همه سنین را مخاطب خود کند و لحظات جذابی را برای اهالی خانه رقم بزند.

لینک گمشده

داستان این انیمیشن درباره پاگنده ای به نام «لینک» است که به همراه اسطوره شناسی به نام «فراست» به دنبال اقوام دور خود (یتی ها) سر از هیمالیا در می آورند.

ستاره انیمیشن لینک گمشده بین انسان امروزی و انسان های اولیه است، موجودی با ظاهری شبیه به میمون اما باهوش تر و نزدیک تر به انسان، برای آوردن این سبک از فیلم و انیمیشن به قرن بیست و یکم، شرکت سازنده از ترکیب تکنیک‌های مختلف استفاده کرده تا به بهترین شکل انیمیشن های خود را تولید کند. تک تک اشیاء داخل صحنه‌ها حتی نخ های استفاده شده در انیمیشن منحصر به فرد است.

این انیمیشن در مدت زمان یک ساعت و ۲۷دقیقه برای همه اعضای خانواده مناسب است چرا که هم از لحاظ بصری برای کودکان لطیف و دوست داشتنی است و هم از لحاظ دیالوگ های عمیقش برای بزرگسالان جذابیت دارد.

خانواده آدامز

در سال ۲۰۱۹ حتی وحشتناک‌ترین، عجیب‌ترین و غیرعادی‌ترین شخصیت‌های یک فیلم هم باید داستان‌های اصیل خود را داشته باشند

نسخه انیمیشن فیلم «خانواده آدامز» با ازدواج گومز (با صداپیشگی اسکار ایزاک) و مورتیشیا (با صداپیشگی شارلیز ترون) شروع می‌شود، قبل از اینکه توسط روستاییان عصبانی مورد تعقیب قرار گیرند. آن‌ها که از شهر خودشان رانده‌شده‌اند، در نیوجرسی پناه می‌گیرند و یک آسایشگاه متروکه را به‌عنوان محل زندگی انتخاب می‌کنند.

این انیمیشن لحظات سرگرم‌کننده‌ای را که انتظار دارید برایتان فراهم می‌کند و با نمایش تفاوت‌هایی که بین این خانواده و جامعه‌ ای عادی که در همسایگی عمارت شان سکونت دارند، لحظات بسیار خنده‌داری را ایجاد می‌کند.

پارک شگفت انگیز

دختری به نام «جون»، یک شهربازی پنهانی به نام «واندرلند» در اعماق جنگل پیدا می کند، این پارک پر از وسیله های جالب و حیوانات بامزه است.

زمانی که «جون» متوجه می شود که این پارک حاصل تخیلاتش است، تصمیم می گیرد با کمک حیوانات دوباره شگفتی را به پارک شگفت انگیز برگرداند.

یکی از نکات جالب در انیمیشن پارک شگفت انگیز قسمتی است که جون موفق می‌شود با پیدا کردن راهی، حیوانات را به دنیای واقعی بیاورد و برای آن‌ها یک گردش ترتیب می‌دهد، این گردش ماجرا‌هایی جذاب را رقم می‌زند که تماشای آن‌ها خالی از سرگرمی نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “در خانه بمانیم/ پیشنهاداتی برای تماشای انیمیشن های اسکار ۲۰۱۹”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید