آخرین خبر

نمایش «ترانه‌های قدیمی» در ایام خانه‌نشینی

نسخه ویدئویی نمایش «ترانه‌های قدیمی» به کارگردانی محمد رحمانیان می‌تواند گزینه مناسبی برای تماشا در روزهای تعطیل باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلی تماشاخانه‌ها و مراکز هنری به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی و لزوم در منزل ماندن اکثر مردم به علاقه مندان تئاتر و هنرهای نمایشی برای پر کردن اوقات فراغتشان دیدن فیلم-تئاترهای مختلف پیشنهاد می‌شود که در همین راستا دیدن فیلم-تئاتر «ترانه‌های قدیمی» به کارگردانی محمد رحمانیان می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

نمایش «ترانه‌های قدیمی» نوشته و کارگردانی محمد رحمانیان است که در سال ۹۲ تولید شد و در تالار شمس موسسه اکو به صحنه رفت. البته این اثر نمایشی که اجراهای متفاوت دیگری در تهران و شهرهای مختلف ایران نیز داشته است از تعدادی قطعات کوتاه نمایشی درباره تهران و مردم این شهر تشکیل شده که به نوعی تئاتر موزیکال با بهره‌گیری از ترانه‌های قدیمی ایرانی محسوب می‌شود و پاساژهای نمایشی وصل کننده قطعات اثر به یکدیگر هستند.

در این نمایش همراه هر قطعه، یک ترانه خاطره‌انگیز هم اجرا می‌شود که این قطعه‌ها توسط فردین خلعتبری انتخاب شده و با اجرای زنده پیانوی سامان احتشامی و خوانندگی علی زند وکیلی اجرا می‌شود.
علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، افشین هاشمی، علی سرابی، اشکان خطیبی، بهاره مشیری، معصومه رحمانی،‌ سحر دولتشاهی برخی از بازیگران این اثر نمایشی هستند.

فیلم-تئاترها این روزها در اکثر شهر کتاب‌ها، فروشگاه‌های فروش فیلم‌های شبکه نمایش خانگی و بعضی کتاب‌فروشی‌های معتبر قابل خرید هستند همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با خرید اینترنتی و تماشا در وی او دی‌های مختلف این محصولات را با هزینه مناسب‌تری تماشا کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایش «ترانه‌های قدیمی» در ایام خانه‌نشینی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید