آخرین خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «آواز ققنوس» تمدید شد

به گزارش آوای ایرانیان با توجه به اهمیت افسانه‌های بومی ایران، نیاز شرکت‌کنندگان به پژوهش و تحقیق درباره افسانه‌های ملی و نیز تقاضای مخاطبان، مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ادبی «آواز ققنوس» با موضوع «بازآفرینی افسانه‌های بومی ایران» تا جمعه ۳۱ شهریور تمدید شد. پیش‌تر مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ادبی آواز ققنوس ۲۰ شهریور اعلام شده بود.

 

جشنواره ادبی «آواز ققنوس» با پی‌گیری اهدافی چون پرورش توان نوشتاری نویسندگان برای تولید آثاری ارزشمند و خلاقانه برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه‌ای ویژه همکاران اهل قلم کانون در راستای ایجاد شور و نشاط کاری، آشنایی و مطالعه عمیق‌تر متون نظم و نثر ادبیات کهن ایران از سوی شرکت‌کنندگان، آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با شیوه‌های صحیح بازآفرینی متون‌کهن در دو بخش آزاد و همکاران اهل قلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

در این جشنواره، مخاطبان در دو قالب داستان کوتاه (حداکثر ۳ هزار کلمه) و شعر (نیمایی، کلاسیک و آزاد) به خلق اثر می‌پردازند و شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل آثار خود را به پست الکترونیکی Mehrvareh.adabi@kpf.ir ارسال کنند.

 

نتایج جشنواره ادبی «آواز ققنوس» شنبه ۸ مهر همزمان با روز بزرگداشت مولوی اعلام می‌شود. حائزان رتبه در دو بخش شعر و داستانِ بخش آزاد و نیز شعر و داستانِ بخش همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

 

دبیرخانه مهرواره «آواز ققنوس» در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری مستقر است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «آواز ققنوس» تمدید شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید