آخرین خبر

پایان مهاجرت محسن یگانه و جبران نبودنش در ایران

محسن یگانه خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان که بیش از یک سال از انتشار آخرین اثرش می گذرد، پس از بازگشتش به ایران و پایان دادن به شایعه مهاجرتش، اثر تازه خود را منتشر کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، محسن یگانه مدت ها بود که عدم حضورش در ایران منجر به انتشار شایعات و خلق حواشی زیادی شده بود و خبر مهاجرتش در بین رسانه ها و مردم نشر و زمزمه می شد.

آخرین فعالیت این خواننده در فضاهای مجازی از زمستان ۹۷ روز بروز کمرنگ تر شده و او که تک آهنگ های زیبایی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته بود و بی شک هواداران هر لحظه منتظر هدیه ای از خواننده محبوبشان بودند، این وقفه غیر منتظره و فاصله زمانی بسیار زیاد از انتشار آخرین تک آهنگش را بوضوح متوجه شده بودند. از سویی دیگر خبری که حاکی از مهاجرت محسن یگانه به کانادا بود، با وجود تکذیب مشاور رسانه ای اش، داشت شکل رسمی تری به خود می گرفت و منجر به پذیرفتن این شایعه توسط مخاطبان می شد.

حالا اما محسن یگانه با بازگشتش به ایران این قائله را ختم به خیر کرده و فعالیت های هنری اش را مجددا از سر گرفته است.

محمد حاتم پور تهیه کننده و مدیر برنامه خواننده «سکوت قلبتو بشکن» نوید اتفاقات جدید و صفحه جدیدی از زندگی هنری او می دهد و عنوان می کند: «هر سال همزمان با روز تولد محسن که در اردیبهشت‌ماه است برنامه کنسرت می‌گذاریم ولی امسال چون تولد او مصادف با ماه مبارک رمضان است نمی‌توانیم کنسرت داشته باشیم ولی از حالا داریم برای خردادماه سالن رزرو می‌کنیم و امیدواریم که کنسرت‌های محسن در آن زمان از سر گرفته شود.»

یگانه اولین اثرش را به عنوان یک بهاریه تقدیم هوادارانش کرده و به این ترتیب آغاز فعالیت هایش را در سال جدید اعلام کرده است.

شایان ذکر است که نخستین اثر محسن یگانه «خودخواه» نام دارد به آهنگسازی و ترانه سرایی او و تنظیم شهاب اکبری که به تازگی منتشر شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پایان مهاجرت محسن یگانه و جبران نبودنش در ایران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید