آخرین خبر

«حسین صفامنش» استعدادهای خوانندگی را در اجرای آنلاین معرفی کرد

حسین صفامنش طی چند شب اجرای آنلاین از طریق صفحه شخصی‌اش، برای استعدادهای خوانندگی امکان اجرا و معرفی را فراهم کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، روزهای کرونایی از همان نیمه‌های اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد. قرنطینه‌ خانگی هم آرام آرام روی جدی شدن به خود گرفت و بخش بزرگی از جامعه ایران، روز و شب خود را در خانه سپری کردند. این روال همین امروز هم ادامه دارد و شاید تا پایان فروردین و حتی نیمه‌های اردیبهشت ادامه داشته باشد.

در روزهای آخر سال ۱۳۹۸ و البته روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۹، تحمل قرنطینه برای بسیاری از مردم ایران دشوار بود. باید سرگرمی‌هایی برای مردم در خانه ایجاد شود تا کمی تحمل اوضاع برای آنها آسان شود.

در روزهایی که هرگونه تجمع ممنوع و تمام کنسرت‌ها تعطیل شد؛ در روزهایی که آدمی‌زادگان باید فاصله‌ کرونایی را با هم رعایت کنند؛ پرکاربردترین هنر برای تحمل روزهای قرنطینه؛ موسیقی بود.

بسیاری از اهالی موسیقی تلاش کردند تا در این روزهای دشوار که بی‌شک در تاریخ ثبت خواهد شد؛ در کنار مردم بمانند.

حسین صفامنش خواننده اهل کرمانشاه است. او سال‌های زیادی در عرصه موسیقی کردی و لکی فعالیت و آثار بسیاری به مخاطبانش ارائه کرده است. در این روزهای کرونایی صفامنش در کنار مردم بود و در شب‌های گذشته در پخش زنده صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به دیدار علاقه‌مندان به موسیقی نواحی آمد.

صفامنش در این دیدارها هر شب چند قطعه برای مخاطبانش به صورت زنده اجرا کرد. در ادامه از علاقه‌مندان خواست تا آهنگ‌های درخواستی‌شان را کامنت کنند که حاصل این کار اجرای آثار بسیاری بود.

حسین صفامنش در اقدامی جالب از مخاطبانش خواست تا هر کدام از آقایانی که تمایل به آواز خواندن دارند، درخواست حضور در پخش زنده را برای او بفرستند تا او آنها را به پخش زنده خودش دعوت کند. با این کار تعداد زیادی از آقایانی که به گمان خودشان صدای خوبی داشتند، به پخش زنده آمدند و قطعه‌های زیادی از آهنگ‌های موسیقی کردی و لکی را اجرا کردند.

در میان کسانی که به پخش زنده آمدند، برخی‌ واقعاٌ صدای خوبی داشتند و اجراهای خوبی را به نمایش گذاشتند. این حرکتِ صفامنش نوعی فرصت دادن به استعدادهایی بود که هیچ جایی برای ارائه هنرشان ندارند.

بر کسی پوشیده نیست که موسیقی اصیل و البته موسیقی نواحی، جایی در برنامه‌های تلویزیون ندارد و این برنامه‌ها معمولاٌ ترجیح می‌دهند تا برای مهمانان‌شان از خوانندگان موسیقی پاپ استفاده کنند. به همین دلیل است که حرکت حسین صفامنش در معرفی استعدادهای خوانندگی در عرصه موسیقی مناطقِ غرب ایران بسیار ارزشمند است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«حسین صفامنش» استعدادهای خوانندگی را در اجرای آنلاین معرفی کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید