آخرین خبر

آهنگ جدید «امید حاجیلی» با نام «دخت شیرازی» را دانلود کنید

امید حاجیلی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان اثر تازه اش را در همکاری با محمد زندوکیلی تقدیم مخاطبان و هوادارانش کرده که این اثر «دخت شیرازی» نام دارد.

تک آهنگ «دخت شیرازی» به آهنگسازی محمد زندوکیلی و خوانندگی امید حاجیلی، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، امید حاجیلی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان اثر تازه اش را در همکاری با محمد زندوکیلی تقدیم مخاطبان و هوادارانش کرده که این اثر «دخت شیرازی» نام دارد.

این قطعه را زندوکیلی بر ترانه ای از فراز حلمی آهنگسازی کرده و حاجیلی با همکاری حمیدرضا مرادی، تنظیم آن را بر عهده داشته اند.

سمیرا ملک (همخوان)، بهزاد رواقی (سه تار)، فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک) و نیما رمضان (گیتار الکتریک) در این اثر همخوانی و نوازندگی کرده و حمیدرضا (میکس و مستر)، مرضیه امیری (عکاس)، محمدعلی میرزا (طراح)، شرکت های رویال هنر و آوای حاجیلیتو (ناشران) دیگر عوامل تولید و نشر این اثر بوده اند.

با صدای این خواننده نام آشنا پیش تر، تک آهنگ های دیگری چون «پریزاد»، «زیم زیم»، «چشمای مستت» و… به انتشار رسیده است.

شایان ذکر است که تک آهنگ «دخت شیرازی» با صدای امید حاجیلی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

آنلاین بشنوید:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آهنگ جدید «امید حاجیلی» با نام «دخت شیرازی» را دانلود کنید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید