آخرین خبر

آهنگ «لی لو» از محسن شریفیان و بهنام شهرکی را دانلود کنید

محسن شریفیان و بهنام شهرکی در همکاری تازه شان، تک آهنگی را تحت عنوان «لی لو» تقدیم مخاطبان و علاقمندان کرده اند که این اثر را شریفیان به همراه حسن نجف، خوانندگی کرده است.

تک آهنگ «لی لو» اثر تازه ای از محسن شریفیان و بهنام شهرکی، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، محسن شریفیان و بهنام شهرکی در همکاری تازه شان، تک آهنگی را تحت عنوان «لی لو» تقدیم مخاطبان و علاقمندان کرده اند که این اثر را شریفیان به همراه حسن نجف، خوانندگی کرده است.

این آهنگ بر ترانه ای از منوچهر بایندوری به اجرا در آمده و حبیب مفتاح (پرکاشن) و فیروز ویسانلو (گیتار) نوازندگان آن بوده اند.

از شریفیان و شهرکی پیش تر نیز تک اهنگی با نام «رویای آبی» به انتشار رسیده است. سرپرست گروه لیان همچنین قطعات دیگری را با هنرمندان دیگر در کارنامه هنری خود دارد که از میان آنها می توان به «کعله» و «دینگو مارو» اشاره کرد.

شایان ذکر است که تک آهنگ «لی لو» از محسن شریفیان و بهنام شهرکی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

آنلاین بشنوید:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آهنگ «لی لو» از محسن شریفیان و بهنام شهرکی را دانلود کنید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید