آخرین خبر

تاسیس کمپانی فیلم توسط شهاب حسینی

شهاب حسینی همراه کوروش آهاری کارگردان ایرانی و الکس بریتو تهیه‌کننده هالیوودی یک کمپانی تولید فیلم با نام «پُل میدیا» تاسیس کرد.

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی تهیه و توزیع فیلم «پل میدیا» با هدف توزیع فیلم‌های ایرانی و بین‌المللی در آمریکا و دیگر کشور‌های جهان توسط شهاب حسینی، کوروش آهاری و آلکس بریتو راه‌اندازی شد.

شهاب حسینی بازیگر، کوروش آهاری کارگردان و آلکس بریتو تهیه کننده این کمپانی را به عنوان پلی برای پرکردن شکاف بین هنر، فرهنگ و سینمای ایران و جهان تاسیس کرده‌اند.

«پُل میدیا» علاوه بر توزیع فیلم‌های ایرانی و بین‌المللی در آمریکا و جهان، تهیه برنامه‌های زنده، برگزاری رویداد‌های سینمایی و امکان حضور بازیگران ایرانی و بین‌المللی و فیلمسازان را فراهم می‌کند.

این کمپانی نوپا پیش از این مسترکلاسی با حضور بهروز وثوقی و شهاب حسینی برپا کرده است.

فیلم‌های ایرانی «تنگسیر»، «قیصر»، «داش‌آکل»، «گوزن‌ها» و «سوته دلان» نیز تاکنون از سوی کمپانی «پُل میدیا» در آمریکا توزیع شده است.

شهاب حسینی بازیگر ۲ فیلم برنده اسکار خارجی زبان «جدایی» و «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی است و جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم کن برای «فروشنده» در کارنامه دارد.

کوروش آهاری نیز تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی سازنده «آن شب» با بازی شهاب حسینی است و الکس بریتو از تهیه‌کنندگان این فیلم بوده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تاسیس کمپانی فیلم توسط شهاب حسینی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید