آخرین خبر

انتقاد آذر هاشمی از عدم حمایت دولت از هنرمندان موسیقی

آذر هاشمی بازرس خانه موسیقی گفت: در چند ماه اخیر موسیقی دانان ها تقریبا هیچ درآمدی نداشتند، برای حمایت از هنرمندان صحبت های بسیاری شده است ولی این حمایت ها بوقوع نپیوسته که هنرمندان آن را لمس کنند.

به گزاش آوای ایرانیان و به نقل از خانه موسیقی ایران، آذر هاشمی عنوان کرده: پرداخت حق بیمه کمترین کاری است که دولت می تواند در حمایت از هنرمندان انجام دهد. بسیاری از آموزشگاه ها چند ماه تعطیل بودند و در این دوران هیچ کنسرتی برگزار نشد، موسیقی دانان ها تقریبا هیچ درآمدی نداشتند. برای حمایت از هنرمندان صحبت های بسیاری شده است ولی این حمایت ها بوقوع نپیوسته که هنرمندان آن را لمس کنند.

رییس کانون مدرسان خانه موسیقی در خصوص آموزش آنلاین موسیقی نیز گفت: من با آموزش آنلاین موسیقی مخالفم زیرا بازدهی آن بسیار کمتر از آموزش حضوری است. البته دغدغه های مردم در حال حاضر مسائل دیگری است که به سمت آموزش موسیقی نمی آیند و دولت حتما باید حمایت جامعی از آموزشگاه ها داشته باشد.

بازرس خانه موسیقی در ادامه سخنانش درباره نقش این نهاد صنفی در حمایت از هنرمندان موسیقی گفت: خانه موسیقی دغدغه ی هنرمندان را دارد ولی باید از طریق ارشاد حمایتی بشود تا به هنرمندان کمک کند. خانه موسیقی همیشه دغدغه ی حمایت از هنرمندان موسیقی را در همه برهه ها داشته است و آنها را در قالب انتشار بیانیه ها و صحبت هایی که انجام می شود بیان می کند.

این نوازنده و مدرس پیشکسوت سنتور درباره فعالیت های شخصی خود در دوران قرینطینه گفت: من نوروز امسال در خانه ماندم، به مسافرت نرفتم و بسیاری از وقت خودم را به ساز زدن و آهنگسازی گذراندم. البته با رعایت تمام مسائل بهداشتی از قبیل ماست و دستکش و … در زمان های بسیار کوتاهی با همسرم در پارک پیاده روی هم کردم. ولی در کل خانه ماندم و مراقب سلامت خود بوده و هستم.

آذر هاشمی در پایان سخنانش با اشاره به زحمات کادر درمانی کشور گفت: سلامتی همه ما در این مدت مدیون عزیزان کادر درمانی است و می دانیم بسیار فداکاری کردند و از همه ی نهادها و ارگانها بیشتر زحمت کشیدند تا جامعه و مردم در سلامت باشد. از آنها صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتقاد آذر هاشمی از عدم حمایت دولت از هنرمندان موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید