آخرین خبر

شیامالان بازیگران فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد

ام.نایت شیامالان سازنده فیلم‌های ترسناک، بازیگران فیلم بعدی خود را گرد آورده است.

به گزاش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، ام نایت شیامالان بازیگران فیلم فوق سری بعدی‌اش را گرد آورده و الیزا اسکنلن، توماسین مکنزی، آرون پی‌یر، آلکس وولف و ویکی کریپس بازیگرانی هستند که برای ملحق شدن به فیلم بعدی وی در حال مذاکره هستند.

فیلم بعدی شیامالان که عنوانی ندارد توسط خود وی نوشته، کارگردانی و تهیه می‌شود. این فیلم برای یونیورسال ساخته می‌شود. مانند بیشتر فیلم‌های این کارگردان، همه اطلاعات پیرامون قصه فیلم مخفی نگه داشته شده و ممکن است به دیگر فیلم‌های وی مرتبط باشد.

نمایندگان شیامالان و یونیورسال در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.

این فیلم هنوز تاریخی برای اکران هم ندارد و این در حالی است که کمپانی یونیورسال همچنان برنامه‌های اکرانش را به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها به تعویق می‌اندازد. در عین حال هنوز روشن نیست که چه زمانی تهیه کنندگان می‌توانند کار تولید را شروع کنند اما امید بر این است که دوربین‌ها از اواخر سال دوباره روشن شوند.

شیامالان با بودجه مستقل فیلم‌های «گلس»، «شکاف» و «ملاقات» را ساخت که در مجموع با بودجه ۳۵ میلیون دلاری تولید شدند. این فیلم‌ها بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کردند. گفته شده او ۲ فیلم بعدی‌اش را به همین شکل تولید خواهد کرد.

این کارگردان به تازگی تهیه کننده اجرایی «مستخدم» یک مجموعه داستانی ترسناک برای اپل تی‌وی‌پلاس بوده است. تولید فصل دوم این سریال به تازگی پایان یافت.

در میان بازیگران منتخب وی کریپس بازیگر درام تحسین شده «نخ خیال» ساخته پل توماس اندرسون بود و اسکنلن در مینی‌سریال «اشیای برنده» در کنار ایمی آدامز برای اچ‌بی‌او بازی کرد و بعد در «زنان کوچک» گرتا گرویک هم جلوی دوربین رفت. مکنزی نیز از بازیگران «جوجو خرگوش» تایکا وایتیتی بود. وولف نیز بازیگر «جومانجی؛ مرحله بعدی» و «آموزش بد» بود و پی‌یر در مینی سریال «قطار زیرزمینی» نقش‌آفرینی کرد.

پیشتر گفته شده بود شیامالان قصد ساخت ۲ فیلم جدید را دارد که ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ و ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران می‌شوند.

این کارگردان و نویسنده آمریکایی-هندی که برای ساخت فیلم‌های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد، تاکنون با محموعه آثارش بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شیامالان بازیگران فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید