آخرین خبر

«آرزوهای بزرگ» چارلز دیکنز سریال می شود

تیم سازنده مجموعه تلویزیونی «سرود کریسمس»، سریال «آرزوهای بزرگ» را به تهیه کنندگی استیو نایت می سازد.

به گزاش آوای ایرانیان به نقل از هالیوود ریپورتر، تیم سازنده  «سرود کریسمس» حالا با اقتباس از رمان دیگر چارلز دیکنز، سریال «آرزوهای بزرگ» را خلق می کند.

یک شبکه کابلی متعلق به کمپانی دیزنی و تلویزیون بریتانیا به تهیه کنندگی و نویسندگی «استیون نایت» خالق مجموعه تلویزیونی «پیکی بلایندرز» یک سریال شش قسمتی را با اقتباس از رمان دیکنز می سازند. این دومین سریالی است که با همکاری شبکه فاکس و بی بی سی با اقتباس از آثار دیکنز ساخته می شود.

«ریدلی اسکات» و «تام هاردی» که مدیر تولید سریال «سرود کریسمس» را برعهده داشتند حالا نیز برای «آرزوهای بزرگ» حضور دارند.

«گای پییِرس» در سریال سه قسمتی «سرود کریسمس» در نقش «اسکروج» بازی کرد. فاکس می گوید که بیش از ۱۰ میلیون نفر این سریال را تماشا کرده اند.

آرزوهای بزرگ رمانی است از چارلز دیکنز، نویسنده شهیر انگلیسی، که ابتدا به صورت داستان دنباله‌دار از دسامبر ۱۸۶۰ تا اوت ۱۸۶۱ میلادی در هفته‌نامه «سراسر سال» به چاپ رسید. وقایع این کتاب که به صورت خودزندگی‌نامه از قول شخصیت اصلی داستان، کودکی یتیم موسوم به «پیپ» نگاشته شده ‌است، از سال ۱۸۱۲، هنگامی که او هفت سال دارد، تا زمستان ۱۸۴۰ اتفاق می‌افتد. آرزوهای بزرگ را می‌توان به نوعی زندگی‌نامهٔ خودنوشت شخص دیکنز نیز دانست که همچون آثار دیگرش تجربیات تلخ و شیرین او از زندگی و مردم را نمایان می‌سازد.

رمان خواندنی «آرزوهای بزرگ» از سال دهه ۴۰ میلادی تا کنون بارها به صورت فیلم سینمایی و سریال ساخته شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«آرزوهای بزرگ» چارلز دیکنز سریال می شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید