آخرین خبر

پخش فیلم‌های ماندگار سینما در شبکه نمایش

آوای ایرانیان: این هفته در شبکه نمایش، فیلم‌های کلاسیک تاریخ سینما پخش و نیز آثار دنیل اوتوی بازیگر فرانسوی مرور خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، در جدول پخش این هفته شبکه نمایش و در باکس منتخب ژانر، پخش فیلم های شاخص و کلاسیک تاریخ سینما قرار گرفته است و نیز آثار دنیل اوتوی بازیگر فرانسوی مرور می شود. همچنین فیلم «مذاکره» به عنوان فیلم جدید در باکس فیلم های جذاب پخش خواهد شد.

فیلم های این هفته عبارتند از «چهارصد ضربه»، «پدر خوانده»، «دکتر استرنج لاو»، «داستان توکیو»، «همشهری کین»، «اینک آخرالزمان» و «دزد دوچرخه» که از شنبه ۲۵ تا جمعه ۳۱ مرداد ماه ساعت ۱۹ و در باکس منتخب ژانر از شبکه نمایش پخش می شوند.

این هفته و در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار  دنیل اوتوی (Daniel Auteuil) بازیگر و کارگردان فرانسوی می پردازد که به جوایزی همچون جایزه سزار دست یافته است و در سال ۲۰۰۵ با درام پرتعلیق میشائیل هانکه یعنی راز پنهان (Hidden) برنده جایزه فیلم اروپا شد.

بر همین اساس از شنبه ۲۵ تا جمعه ۳۱ مرداد ماه، به ترتیب فیلم های «بهترین دوست من»، «گفتگو با باغبان»، «سی و شش»، «ژاپلو»، «رمی»، «روز هشتم» و «راز پنهان» با بازی دنیل اوتوی ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شوند.

فیلم «مذاکره» (The Negotiation) محصول ۲۰۱۸ کره جنوبی در ژانر جنایی و مهیج، فیلم جدید شبکه نمایش است که برای نخستین بار، چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: پس از اینکه یک ماجرای گروگانگیری اتفاق می افتد، مامور آن هیونگ سو برای مذاکره با گروگانگیران از مرخصی بازمی گردد. اما طی یک اتفاق یکی از گروگان ها کشته می شود و داستان وارد فضایی پیچیده تر می شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پخش فیلم‌های ماندگار سینما در شبکه نمایش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید