آخرین خبر

هر آنچه که باید درباره رکوردشکنی محسن یگانه در یوتیوب بدانید

قطعه آهنگ «بهت قول میدم» یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین تک‌آهنگ‌های محسن یگانه است که ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، با ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم محسن یگانه و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد در فضای مجازی منتشر شد و بلافصله به یکی از محبوب ترین آهنگ های محسن چاوشی در کنسرت هایش بدل شد تا اینکه در یکی از کنسرتهایش این قطعه را به شکل متفاوتی اجرا کرد و موزیک ویدئوی این آهنگ بر اساس همین اجرا ساخته شد و  اواخر سال ۲۰۱۶ در سایت یوتیوب بارگذاری شد.

رکوردشکنی در شرایط فیلتر

 

درباره این ویدئو باید گفت، این موزیک ویدیو که مربوط به اجرای ۱۱ مرداد ۹۵ در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران» است، سوم دی ماه ۹۵ نسخه اجرای زنده این آهنگ به‌صورت “آنپلاگد” در قالب موزیک ویدیو به کارگردانی مجید فرهبد منتشر شد که به طرز عجیبی با استقبال مخاطبان موسیقی مواجه شد.

اما طی ۵ سال اخیری که این موزیک ویدئو در سایت یوتیوب بازگذاری شد از همان روزهای نخست با استقبال مخاطبان ایرانی و خارجی مواجه شد . اجرای آهنگ «بهت قول می‌دم» در شبکه یوتیوب تا فروردین ۹۸  با بیش از ۵۸ میلیون بازدید به عنوان  پربازدیدترین ویدئوی ایرانی مطرح شد آنهم در حالی که یوتیوب در ایران فیلتر است و مردم ایران بیشتر برای تماشای ویدئو از سرویس‌های مشابه داخلی استفاده می‌کنند. در نتیجه بازدید بالای ویدئوی محسن یگانه نشان از مخاطبان جهانی این نماهنگ دارد.

 جذب مخاطبان خارجی به موسیقی پاپ ایرانی

یکی دیگر از نکات بارزی که فروردین ۹۸ درباره این کلیپ در یوتیوب به چشم می آمد، نظرات مخاطبان خارجی درباره این کلیپ بود. و غیرایرانی بودن کسانی که نظر داده‌اند خیلی جالب به نظر می رسید.  خیلی از آن‌ها با تماشای این ویدئو و گوش سپردن به موسیقی آن نسبت به ایران و فرهنگ ایرانی ابراز علاقه کردند.

 

 ورود به باشگاه صدتایی های جهان

اما این پایان کار نبود و محسن یگانه در جدیدترین پست اینستاگرامی از ۱۰۰ میلیونی شدن بازدید «بهت قول می‌دم»  در یوتیوب خبر داد و نوشت:
۱۰۰ میلیون بازدید، اونم فقط تو یوتیوب که اینجا فیلتره!
تلویزیون هم که ساز نشون نمیده و یه بارم پخشش نکرد…
تا اونجایی که یادمه تو این چند سال این آهنگ
انتخاب هیچ هییٔت داورانی هم نبوده
‎اما خودم هر دفعه که از این ۵۳ هزار کامنت چند تا شو میخونم و میبینم بیشتر کامنت‌ها غیر ایرانین و انقدر ابراز علاقه به زبان پارسی داشتن، و این گروه و صدای همخونی شما و حس و حال کنسرت رو دوست داشتن، به ایرانی بودنم افتخار میکنم.
‎راستی «شهر خاکستری» میکسش داره تموم میشه و به زودی پخشش میکنیم، «تو خوب» هم کاراش انجام شده، میدونم دیر شد.
اما صحبت در مورد آهنگا رو بذاریم واسه پست بعدی
‎دوستتون دارم
‎با تشکر از تمام نوازنده‌ها و تیم کاری خوبم که چه در تولید این ویدیٔو و چه در ادامه مسیر کنارم بودن.

بازخوانی جهانی

یشه‌گل جوشکن خواننده و بازیگر ترکیه‌ای، که با بازی در فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی در ایران شناخته شد، با همکاری محسن یگانه این آهنگ را بازخوانی کرد. ترانهٔ این اثر سرودهٔ خود عایشه‌گل بوده و تنظیم مجدد آهنگ نیز توسط محمد آبایی انجام شده است. همچنین کاتالینا خواننده ایرانی-بریتانیایی این آهنگ را به زبان فارسی خواند.

چهارمین ویدئوی پربیننده در یوتویوب فارسی

گفتنی است، موزیک «بهت قول میدم» محسن یگانه با ۱۰۰ میلیون بازدید، چهارمین ویدئوی پربیننده در یوتویوب فارسی لقب گرفت و باید دید این رکوردشکنی های محسن یگانه تا چه زمانی و تا رسیدن به چه عددی ادامه خواهد یافت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هر آنچه که باید درباره رکوردشکنی محسن یگانه در یوتیوب بدانید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید