آخرین خبر

برگزاری کنسرت‌ها فقط مجازی

آوای ایرانیان: معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه از این پس باید کنسرت‌ها به شکل مجازی برگزار شود، گفت: در مورد برگزاری کنسرت‌های جزیره کیش مجوزی از سوی وزارت بهداشت صادر نشده است.

مهندس محسن فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شرایط کرونایی، گفت: از روز سه شنبه (۲۸ بهمن ماه) کنسرت‌ها موظف هستند به شکل آنلاین و اینترنتی به اجرای برنامه بپردازند. جلساتی میان وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و وزارت کشور برگزار و قرار شد کلیه کنسرت‌ها از جمله جشنواره موسیقی فجر به شکل الکترونیک و به صورت الکترونیک برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در مورد برگزاری کنسرت‌های جزیره کیش مجوزی از سوی وزارت بهداشت صادر نشده است، اظهار کرد: در کیش اگر به رنگ آبی درآمده باشد تنها می‌تواند با ظرفیت حداکثر ۵۰ نفر و تامین ۴ متر مربع برای هر نفر در یک سالن کنسرت برگزار شود که ما برای این موضوع هم مجوزی صادر نکرده‌ایم.

فرهادی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی بر اساس رنگ بندی‌ها و در رنگ آبی می‌توانند فعال باشند؛ البته منوط به حضور حداکثر ۵۰ نفر در یک سالن آن هم با تامین ۴ مترمربع فضا برای هر نفر. در جزیره کیش متاسفانه عدم رعایت پروتکل زیادی رخ داده است که موجب برخورد جدی همکاران ما شده است.

وی با اشاره اینکه رصد بیماری کرونا سخت است، تصریح کرد: اینکه بخواهیم بگوییم هر بیمار در کجا به کرونا مبتلا شده، سخت است. در واقع عدم رعایت پروتکل بهداشتی مساوی با تشدید احتمال ابتلا به بیماری است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برگزاری کنسرت‌ها فقط مجازی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید