آخرین خبر

واکنش‌ها به پوشش ایرانی لیدی گاگا + عکس

آوای ایرانیان: جنجالی شدن لباس‌های لیدی گاگا چیز جدیدی نیست اما این بار، لباس طراحی‌شده و عجیب‌وغریب او در مراسم مت گالا یا فرش قرمز نبود که نامش را بر سر زبان انداخت، بلکه لباسی بود که کارگردان فیلم “خانه گوچی” تن او کرد.

انتظار این بود که در نمایش شکوه یکی از پرقدرت‌ترین خانه‌های مد جهان، شاهد ژست گرفتن‌های لیدی گاگا با معروف‌ترین لباس‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی باشیم؛ اما آنچه چشم کاربران ایرانی اینترنت را گرفت یک تصویر بیرون آمده از فیلمبرداری چند روز پیش این فیلم در ایتالیا بود.

ایندیپندنت درباره این فیلم نوشته، لیدی گاگا جلوی دوربین ریدلی اسکات رفته است تا نقش یکی از قاتل‌های قرن بیستم معروف به “بیوه سیاه” را بازی کند. پاتریتزیا رجیانی پس‌ازآنکه همسرش، مائوریتزیو گوچی، وارث خانه مد گوچی، ۱۲ سال پس از ازدواج، به خاطر زنی جوان‌تر، او را ترک ‌کرد، آدمکشی اجیر کرد تا او را بکشد. او به جرم همکاری در این قتل، محکوم و ۱۸ سال زندانی شد. حالا لیدی گاگا قرار است در نقش او مقابل آدام درایور، این عشق و جنون افسانه‌ای را جان ببخشد.

چند روز قبل، در یکی از صحنه‌های فیلم‌برداری، گاگا، پیراهن آستین‌بلند بنفش با روسری آبی و کفش مشکی پاشنه‌بلندی پوشیده بود. حضور او در کنار آدام درایور که کت‌وشلوار سرمه‌ای به تن داشت کاربران ایرانی اینترنت را به یاد یک صحنه آشنا انداخت: عروسی ایرانی!

آرایش غلیظ، “فکل” بیرون آمده از زیر روسری، گل سینه درشت طلایی تصویری بود که برای بسیاری از ایرانی‌ها یادآور عروسی‌های تالاری در ایران است.

EyjfOymWEAQGQ11

یکی از کاربران لیدی گاگا را در این تصویر شبیه “زن‌دایی کوچیکه داماد شب حنابندون اومده تو کوچه وایساده منتظر عروس رو از آرایشگاه بیارن” دیده و دیگری او را شبیه مهناز افشار در نقش دختر دهه شصت در فیلم “نهنگ عنبر” می‌داند.

کاربر دیگری هم با اشاره به رسم عروس آوردن می‌گوید: “وقتی داماد می‌آد تو زنونه”

از شوخی‌های کاربران با ظاهر لیدی گاگا که بگذریم، همه شواهد از تولد یک اثر دیدنی از یک ماجرای عشقی، جنایی ایتالیایی خبر می‌دهد. باید دید آیا زوج گاگا و درایور می‌تواند خاطره حضور فراموش‌نشدنی گاگا و بردلی کوپر در “تولد ستاره” را تکرار کند یا نه.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش‌ها به پوشش ایرانی لیدی گاگا + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید