آخرین خبر

انتشار «غُصه‌های مجید» برای ۷۴ سالگی مجید انتظامی

آوای ایرانیان: «غُصه‌های مجید» اثری از علی جعفری پویان به مناسبت هفتاد و چهارمین زادروز مجید انتظامی است.

به گزارش آوای ایرانیان، وی به عنوان سولیست ویولن و ایده پرداز و تهیه کننده این اثر اعلام کرد: «غصه‌های مجید روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ٢٠ منتشر خواهد شد. این قطعه بر مبنای بخشی از آثار و تم‌های ماندگار مجید انتظامی برای ویولن و ارکستر تنظیم شده است. بازنویسی و تنظیم این اثر توسط احسان بیرقدار انجام شده است تا براساس بخشی از موسیقی‌های شناخته شده و ماندگار آقای انتظامی اثری مستقل برای ویولن و ارکستر خلق کند.»

او افزود: در این قطعه تم‌های موسیقی فیلم‌های «از کرخه تا راین»، «بوی پیراهن یوسف»، «بای سیکل ران»، «وصل نیکان» و «گرگ‌ها» را انتخاب و تمام تلاشمان را کردیم تا پس از گذشت سه دهه از ضبط و اجرای اصلی این آثار، اجرایی استاندارد داشته باشیم.

همایون رحیمیان (مایستر)، نیما زاهدی، بردیا کیارس، حامد کرمانی، تینا جامه گرمی، امین غفاری، مونیکا لران، یگانه حسینی نیا، آرمین قضاتی، علیرضا چهره قانی، برهان همتی، احسان شامی دانیال جورابچی، مجید اسماعیلی، مهرداد عالمی ماکان خویی نژاد، کورش کشاورز و عادل اصغر زاده نوازندگان سازهای زهی بوده اند و آرین قیطاسی نیز ابوا نواخته است.

«غصه های مجید» در استودیوی شهر صدا توسط حمیدرضا آداب (ضبط ارکستر زهی) و حامی حقیقی ( ضبط ویلن سولو و کنترباس) ضبط شده و میکس و مستر آن را حمیدرضا آداب در استودیوی سرنا برعهده داشته است. سوگل ضامنی (طراح و گرافیست)، کامبیز باقری (تصویربرداری و عکس)، علیرضا صفرنژاد ( تدوین)، سمیرا پیمان (عکس پوستر) از دیگر افراد حاضر در این پروژه هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتشار «غُصه‌های مجید» برای ۷۴ سالگی مجید انتظامی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید