آخرین خبر

شورش آریانا گرانده علیه معتبرترین جایزه موسیقی جهان

خواننده جوان آمریکایی با ارسال پیام کنایه‌آمیز “ما قبلاً برنده شده‌ایم” از حضور در مراسم اهدای معتبرترین جایزه موسیقی جهان انصراف داد.

آریانا گرانده، خواننده و بازیگر ایتالیایی-آمریکایی، که هر چند وقت یک‌ بار جنجال تازه‌ای او را در صدر اخبار ستاره‌ها می‌نشاند، در مراسم جوایز گرمی۲۰۲۲ شرکت نکرد. این خواننده ۲۸ ساله روز یکشنبه در پستی اینستاگرامی، به بیش از ۳۰۰ میلیون مخاطب خود گفت که حس می‌کند «از قبل برنده شده است».

جایزه گرمی یا جایزه گرامافون که یک گرامافون طلاکاری‌ شده است، هرساله طی یک مهمانی بزرگ به بهترین هنرمندان حوزه موسیقی داده می‌شود و در کنار اسکار (برای آثار سینمایی)، امی (برای آثار تلویزیونی) و تونی (برای تئاتر و نمایش)، یکی از بزرگ‌ترین جوایز هنری آمریکا به حساب می‌آید. نه‌تنها برنده شدن جایزه گرمی، که نامزدی برای این جایزه یا حتی شرکت در مهمانی جوایز گرمی اگر آرزوی هر هنرمندی نباشد، تجربه‌ای بسیار مهم و گرانقدر محسوب می‌شود.

به نقل از ایندیپندنت، آریا گرانده در یک پست اینستاگرامی با به اشتراک گذاشتن چند ویدیو از پشت صحنه‌ آماده‌سازی آخرین آلبومش، «پوزیشنز»، نوشت: «چند خاطره از ضبط آلبوم پوزیشنز به‌مناسبت روز جوایز گرمی؛ با در نظر گرفتن فرایند بی‌نظیری که با یک‌ عالمه هنرمند خلاق که عاشقشان‌ام و برایشان احترام زیادی قائلم، طی کردم، باید بگویم این آلبوم را عمیقا دوست دارم. باعث افتخار است که امروز اسمم در کنار درخشان‌ترین هنرمندان موسیقی و انسان‌های برجسته جا بگیرد. در کنار هم بودن، نگه‌داشتن نعماتی که به ما داده شده، احساس شراکت و شنیده شدن، این‌ها چیزهایی نیستند که بتوان همیشه از داشتنشان مطمئن و آسوده بود. ما [رو به طرفداران و همچنین تیم حرفه‌ای آلبومش] قبلا برنده شده‌ایم. شما اوقات خوشی داشته باشید. من از اینجا این روز را در کنارتان جشن می‌گیرم!»

بسیاری از هواداران این خواننده و بازیگر جوان که تا به‌ حال جوایز زیادی را از آن خود کرده، با بازنشر این پست و پست‌های مرتبط، از غیبت این ستاره جنجالی روی فرش قرمز ابراز ناراحتی کردند.

شاید دلیل آریانا گرانده برای شرکت نکردن در مراسم گرمی ۲۰۲۲ اتفاق تلخی باشد که در مهمانی گرمی سال ۲۰۱۹ رخ داد. در آن سال، آریانا قرار بود آهنگ موفق «هفت حلقه» را در مراسم اجرا کند اما تولیدکنندگان از او خواستند آهنگ دیگری را برگزیند؛ گرانده هم کلا برنامه را کنسل کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شورش آریانا گرانده علیه معتبرترین جایزه موسیقی جهان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید