آخرین خبر

مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» جشنواره تئاتر مقاومت تمدید شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، مهلت ارسال آثار بخش تئاتر «خیابانی و محیطی» جشنواره به دلیل حجم گسترده درخواست‌ها و استقبال هنرمندان فعال تئاتر خیابانی به مدت هشت روز و تا روز شنبه ۸ مرداد تمدید شد. پیش‌ازاین و مطابق با گاه شماره فراخوان دوره هجدهم، هنرمندان متقاضی فرصت داشتند تا روز شنبه اول مرداد آثار خود را با شرایط ذکرشده به دبیرخانه مرکزی جشنواره تئاتر مقاومت ارسال کنند.

هنرمندان متقاضی در سایر بخش‌های رقابتی دوره هجدهم مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده و گاه شماره جشنواره ازجمله رادیو تئاتر، تله‌تئاتر و صحنه‌ای تا ۲۰ مرداد و نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌نامه خوانی تا ۳۰ شهریور مهلت‌ دارند آثار خود را با شرایط ذکر شده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ارسال کنند.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره، به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه فرمایند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار طی سه دهه برپایی، دوره هجدهم را در گستره ایران و کشورهای اسلامی و در بازه شهریور تا آذر ۱۴۰۱ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخر موسوی برگزار خواهد کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» جشنواره تئاتر مقاومت تمدید شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید