آخرین خبر

شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند

آوای ایرانیان: شش سریال جدید در حال حاضر مراحل آماده سازی خود را پشت سر‌می گذارند تا به زودی از طریق پلتفرم های نمایش خانگی توزیع و پخش شوند. در ادامه مروری داریم بر این سریال ها.

فیلم نیوز: شش سریال جدید در حال حاضر مراحل آماده سازی خود را پشت سر‌می گذارند تا به زودی از طریق پلتفرم های نمایش خانگی توزیع و پخش شوند. در ادامه مروری داریم بر این سریال ها.

بی‌گناه / کارگردان: مهران‌ احمدی

شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند

موفقیت سریال « همگناه»، موجب شد تا برادران کیایی به فکر تولید سریال دیگری بیفتند. پروژه جدیدآن‌ها «بی‌گناه» نام داشت. مصطفی کیایی به عنوان تهیه‌کننده سریال را با کارگردانی مهران احمدی وارد مرحله تولیدکرد. احمدی با تجربه ساخت دو فیلم «مصادره» و«سگبند» پا به عرصه سریالسازی گذاشت. پای دیگر این سریال محسن کیایی است. او علاوه بر بازی سرپرستی‌نویسندگان پروژه را هم برعهده دارد. شبنم مقدمی، ویشکاآسایش، مسعود رایگان، آتیلا پسیانی و… دیگر نقش‌های اصلی «بی‌گناه» را برعهده دارند. این سریال یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره مردی است به نام«بهمن مردانی» که برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بودبه ایران بازمی گردد.


یاغی / کارگردان: محمدکارت

شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند

محمدکارت که با ساخت شنای پروانه نظرها را به سمت خود جلب کرده بود مسیرش را برای ادامه کار به سمت سریالسازی کج کرد. ماحصل این تصمیم راه افتادن پروژه‌ای به نام «یاغی» بود. او فیلمنامه این سریال را با نگاهی به رمان«سالتو» نوشته مهدی افروزمنش به نگارش درآورد. «یاغی» در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفت و تا اسفند سال گذشته هیچ عکسی از این فیلم منتشر نشد. نخستین عکسی که از این سریال رسانه ای شد، مربوط به کاراکتر پارساپیروزفربود. چهره متفاوت پیروزفر باردیگر نگاه ها را به سمت «یاغی» جلب کرد. علی شادمان، طنازطباطبایی و… دیگر بازیگران اصلی سریال هستند. تصویربرداری «یاغی»آخراسفند سال گذشته در گرجستان به پایان رسید.


نوبت لیلی/ کارگردان : سید روح‌الله حجازی

شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند

روح اله حجازی که آخرین کارش در سینما فیلم « روشن» است ، در دوران کرونا و تعطیلی سینماها، وارد شبکه نمایش خانگی شد تا سریال «نوبت لیلی» را برای پلتفروم نماوا بسازد. این سریال در نماوا اثری راز آلود معروفی شده و در معرفی داستان آن این خلاصه ارائه شده اشت :«لیلی از طریق کتابی درمی‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی»استتا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلویی ارزشمندنیاکانش دست به انتخابی بزندکه ….» در این سریال حمید فرخ نژاد،مریلا زارعی،  پردیس احمدیه، مهران غفوریان و…. بازی دارند. محمد امین شعرباف که در با سریال «قورباغه» معرفی شد ، در یان سریال عهده دار یکی از نقش های اصلی است. «نوبت لیلی» قرار است دوشنبه ها جایگزین سریال «خاتون» شود.


مترجم/ کارگردان: بهرام توکلی

شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند

بهرام توکلی بالاخره عزمش را برای کارگردانی سریال جزم کرد و با ساخت «مترجم» اولین قدم را در این عرصه برداشت. او پیش‌تر فیلمنامه سریال «بیمار استاندارد» را برای نوروز ۱۳۹۵ شبکه یک و فیلمنامه سریال «نهنگ آبی» را برای شبکه خانگی نوشته بود. «مترجم» براساس فیلمنامه خود بهرام توکلی و به تهیه‌کنندگی سعید ملکان تولید شده و صابر ابر، مجتبی پیرزاده، مهتاب ثروتی از جمله بازیگران آن هستند. داستان فیلم درباره یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند و به رازی خانوادگی پی می‌برد که روی زندگی‌اش سایه می‌اندازد.


شبکه مخفی زنان/ کارگردان: افشین هاشمی

شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند

افشین هاشمی بعد از کارگردانی مشترک فیلم «خسته نباشید» به همراه محسن قرایی و ساخت چند فیلم سینمایی، تصمیم گرفت توانایی‌اش را در ساخت سریال هم محک بزند. «شبکه مخفی زنان» به عنوان اولین تجربه افشین هاشمی، سریالی کمدی تاریخی است که فیلمنامه آن را محسن قرایی براساس طرحی از محمد رحمانیان نوشته است. داستان سریال در ابتدای قرن چهاردهم شمسی روایت می‌شود. وقتی شاه متوجه جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌دهد و … مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، سیامک انصاری و حمید فرخ‌نژاد بازیگران این سریال هستند.


پدرگورادیولا / کارگردان: سعید نعمت‌اله 

شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند

یکی از سریال های پربازیگری که این روزها مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد، پدرگورادیولا به کارگردانی سعید نعمت اله است. این سریال اواخر پاییز سال گذشته در یکی از محله های جنوب شهر جلوی دوربین رفت. پدرگورادیولا دومین تجریه سریالسازی نعمت اله است او پیش از این سریال «زمین گرم» را برای شبکه سه نوشته ساخته بود. از نکات قابل توجه سریال جدید نعمت اله حضور مهران مدیری با تیپ و هیبتی متفاوت است. در کنار او حمیدفرخ نژاد حضور دارد که ایفاگر نقش نقش گورادیولا در این سریال است. آرش عدل پرور معروف به «آرش ای پی» یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال است. هنگامه قاضیانی، پانته‌آ بهرام، امیرمهدی ژوله دیگر نقش های اصلی کار را برعهده دارند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شش سریال‌ جذابی که به زودی سورپرایزتان می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید