آخرین خبر

احتمال ساخته شدن «تاپ گان» ۳ پس از شکستن رکورد «دزدان دریایی»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ددلاین، در حالی که «تاپ گان: ماوریک» توانست با فروش «روز یادبود» در آمریکا فروش اولین تعطیلات آخر هفته‌اش را به رقم ۱۵۶ میلیون دلار برساند و از رکورد ۱۵۳میلیون دلاری «دزدان دریایی۳» عبورکند، حالا احتمال ساخته شدن فیلم سوم هم می‌تواند وجود داشته باشد.

جری بروکهایمر تهیه کننده فیلم با طرح این سوال که چرا جهان باید ۳۶ سال منتظر می‌ماند تا کاپیتان ماوریک با بازی تام کروز بخواهد برگردد، می‌گوید به هر حال به نظر می‌رسد این زمانی بود که باید این فیلم بازمی‌گشت.

وی گفت: واقعا هیچ‌وقت به ساختش نزدیک نشده بودیم و هرگز فیلمنامه‌ای نداشتیم. هیچ ایده‌ای برای این کار نداشتیم.

وقتی جوزف کوشینسکی (کارگردان) به پاریس رفت تا با تام کروز که مشغول فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن-فال‌آوت» بود صحبت کند، می‌خواست مطمئن شود که می‌توان این فیلم را درست ساخت و آیا فیلمبرداری در جت‌ها ممکن است؟

پس از آن تام کروز هم همراه شد و با پارامونت صحبت کرد و توپ به چرخش درآمد.

در اولین «تاپ گان» نیز فیلمبرداری از بازیگرانی که با جت‌ها پرواز می‌کردند انجام شده بود و این کار خیلی سخت بود و فشار جاذبه را نمی‌شد تحمل کرد. برای همین هم بود که با برنامه‌ریزی تام کروز بازیگران و سازندگان برای تحمل فشار جاذبه در ۳ هواپیمای مختلف به تمرین پرداختند و در نهایت سوار F۱۸‌ها شدند.

بروکهایمر علاوه بر این گفت که همچنان در حال کار بر روی یکی دیگر از فرنچایزهای «گنجینه ملی» است و برای ساخت «تاپ گان ۳» گرچه هیچ برنامه فوری‌ای وجود ندارد اما موجی است که می‌شود سوارش شد و باید این کار را کرد!

بروکهایمر و تام کروز برای افتتاحیه این فیلم پنج‌شنبه در لندن بودند و پس از آن راهی ژاپن شدند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “احتمال ساخته شدن «تاپ گان» ۳ پس از شکستن رکورد «دزدان دریایی»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید