آخرین خبر

اعلام جزییات تازه‌ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دور جدید «نشست ماهانه هنرمندان موسیقی» ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۱ تیر با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان هنر موسیقی در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.

دو نوازی سنتور و تمبک غزاله طهرانی و آرپژ تیموریان با اجرای قطعاتی از اردوان کامکار و پرویز مشکاتیان، دونوازی سه تار و تمبک با هنرمندی آرپژ تیموریان و مهدی صالحی در پیش درآمد و ضربی در دستگاه همایون بخشی از برنامه پیش رو را تشکیل می‌دهد.

اجرای گروه موسیقی «ایفا» با هنرمندی حمیدآقائی (سرپرست و نوازنده تار)، محمد رحیمی (نوازنده کمانچه)، روناک رنجبین (نوازنده قانون)، شیوا اسفندیاری (نوازنده عود)، امیرآقائی (نوازنده تمبک) و امیرحسین استیری (خواننده)، اجرای گروه فلامنکو به سرپرستی امیرمحمد عالمی (نوازنده گیتار وتک نواز)، محمد مهدی فدایی (نوازنده گیتار وتکنواز)، کورش ملکی پور (نوازنده گیتار) وحامد امامیان (نوازنده کاخن)، اجرای گروه موسیقی بچه‌های سیب سرخ با هنرمندی رضا فرهمند (سرپرست گروه) و معرفی آلبوم‌ها وکتاب‌های جدید منتشر شده در زمینه موسیقی ازدیگر برنامه های نشست ماهانه هنرمندان موسیقی است.

علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند. این برنامه پیش از پاندمی کرونا در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شد و با آغاز دوباره فعالیت‌های اجرایی موسیقی، در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام جزییات تازه‌ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید