آخرین خبر

دعوای داوران «میدون» نمایشی است؟/ تولیداتی که چند برابر شد

به گزارش آوای ایرانیان، فصل سوم برنامه تلویزیونی «میدون» سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از اخبار ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. فضای این سری از مسابقه تلویزیونی «میدون» تفاوت‌هایی با دو فصل گذشته دارد و شرکت‌کنندگان در سه مرحله با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی درباره این فصل و بازخوردهایی که از فصل‌های قبل دریافت کرده است، بیان کرد: بازخوردها طبیعتاً متفاوت است، از شرکت‌کننده‌هایی که می‌گفتند «میدون» نقطه عطف زندگی‌شان بوده است، چه از لحاظ اعتماد به نفسی که برنامه به آن‌ها داده است و چه از نظر پیشرفت در کسب و کار. برخی از شرکت کننده ها می‌گفتند هفت تا هشت برابر به تولیداتشان افزوده شده است. از طرف دیگر افرادی هم بودند که می‌گفتند تغییر جدی در کسب و کارشان رخ نداده است. ولی به صورت عمده با توجه به آماری که در دست داریم، شاهد تغییرات جدی در کسب و کارها بوده‌ایم.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره اینکه چقدر از معرفی کسب و کارها به صورت نمایشی پیش می‌رود و چقدر تخصصی است اظهار کرد: تفکیک این دو مقوله از یک دیگر کار درستی نیست. برنامه «میدون» یک محتوای کاملاً تخصصی دارد که به صورت نمایشی به آن پرداخته می‌شود. بحث فرم و محتواست که هر دو برای تکمیل هم به یکدیگر احتیاج دارند.

وی در پاسخ به شائبه نمایشی بودن بحث‌های میان داوران نیز عنوان کرد: بحث بین داوران جدی است و زیادی هم جدی است و ما پشت صحنه شاهد این هستیم که گاهی این بحث‌ها و گفتگوها همچنان ادامه پیدا می‌کند. البته این واقعیت اقتصاد ماست که کارشناس‌ها و صاحب نظرها ایده‌های متفاوتی دارند و این نظرات باید بیان بشود تا وجه تمایز کسب و کارها و نقاط قوت و ضعف آنها هویدا شود.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: داورها به برنامه واقعاً لطف دارند، از آنجایی که حضور در برنامه و انتقال نکات اقتصادی به کارآفرین‌ها را برای خود مسئولیت اجتماعی می‌دانند، وقت می‌گذارند و وقتشان را خالی می‌کنند. همراهی داورها و هماهنگی شان با برنامه ستودنی است. سلبریتی های اصلی اینها هستند؛ داوری که بیش از ۱۰ هزار کارمند دارد، داوری که بیشترین حجم صادرات در کشور را دارد.

وی در بخش دیگر درباره ادامه پخش برنامه توضیح داد: تا الان ۲۰ قسمت از فصل سوم پخش شده که بناست تا ۱۰۰ قسمت ادامه داشته باشد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دعوای داوران «میدون» نمایشی است؟/ تولیداتی که چند برابر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید