آخرین خبر

ساخت فصل دوم «حکایت‌های کمال» منتفی است/ بچه‌ها بزرگ شده‌اند

به گزارش آوای ایرانیان، محسن شایانفر تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» که این روزها در رفت و آمد به بیمارستان برای پیگیری وضعیت درمانی خود است بیان کرد: چندی پیش قلبم را عمل کردم و هفته پیش از بیمارستان مرخص شدم اما حالا برای وضعیت ریه‌ام باید به بیمارستان بروم.

وی ادامه داد: درمان قلب و ریه با هم است و باید ادامه بدهم و برای درمان ریه هم به بیمارستان مراجعه کنم. در کنارش دیابت هم دارم و امیدوارم زودتر با دعای مردم به بهبودی برسم.

شایانفر در ادامه درباره ساخت فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» که چند باری وعده آن مطرح شده بود بیان کرد: مناسبات سیمافیلم به گونه‌ای بود که در زمان ساخت فصل اول هم با مشکلات مالی مواجه شدیم و سختی‌هایی را در برآورد مالی پروژه و عوامل به‌وجود آورد.

وی ادامه داد: البته درنهایت با نظارت ما برآورد مالی عوامل انجام شد. با این حال شرایط سختی بود. با روی خوش برخورد نشد و من هم دلسرد شدم.

تهیه کننده «حکایت‌های کمال» در پایان با منتفی دانستن ساخت این مجموعه که سال ۹۸ روی آنتن رفت، بیان کرد: چند سال از پخش سریال گذشته است و آن بچه‌ها و نوجوانانی که در سریال به ایفای نقش پرداختند سن‌شان تغییر کرده است و بزرگ‌تر شده‌اند و قاعدتاً نمی‌توان دیگر سریال را برای نوجوانان ساخت. از طرفی من هم فعلاً بنا دارم سراغ یک سینمایی بروم و آن را به تولید برسانم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ساخت فصل دوم «حکایت‌های کمال» منتفی است/ بچه‌ها بزرگ شده‌اند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید