آخرین خبر

عکاس گلستانی نشان افتخار جشنواره لندن را کسب کرد

به گزارش گروه آوای ایرانیان اثر سحر حسن زاده، عکاس گلستانی به عنوان تنها عکاس ایرانی در بین ۲۰ عکس برگزیده جشنواره «لنز لاکپر» قرار گرفت.

هر ساله بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در این جشنواره شرکت می‌کنند و هزاران عکس به این جشنواره ارسال می‌شود. بعد از داوری اولیه و انتخاب چند صد عکس، در نهایت ۲۰ عکس به عنوان اثر برتر انتخاب می‌شود که اثر سحر حسن زاده از گلستان در بین ۲۰ اثر نهایی برگزیده شد.

حسن زاده دارنده چندین عنوان پذیرش جشنواره‌های خارجی و داخلی است، پیش از این دو عکس از این عکاس خوش ذوق گلستانی در جشنواره عکس زنان صربستان ۲۰۲۲، شایسته تقدیر جشنواره قرار گرفته بود.

وی جایزه ویژه و مدال طلای جشنواره‌ اساهی شیمبون ژاپن، روبان فیاپ جشنواره هندوستان و فینالیست جشنواره حمدان را در کارنامه خود دارد.

لنزکالچر یکی از فراگیرترین منابع برای یافتن استعدادهای عکاسی در سراسر جهان است که توسط یک گروه بسیار کوچک پایه‌ریزی شد؛ افرادی که در کشورهای مختلف زندگی می‌کنند اما همگی شیفته عکاسی هستند. جیم کسپر (Jim Casper) و لورا سَکِت (Laura Sackett) سرپرستان اصلی مجموعه‌ی لنزکالچرند و یازده عضو فعال آن را دانشجویان، نویسندگان، طراحان، نمایش‌گردانان و البته عکاسان تشکیل می‌دهند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکاس گلستانی نشان افتخار جشنواره لندن را کسب کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید