آخرین خبر

اعلام نفرات برتر مرحله استانی دومین جشنواره قصه گویی «نهال امید»

به گزارش آوای ایرانیان نشست نقد و بررسی رمان «پرواز اسب سفید» نوشته عذرا موسوی فردا یکشنبه ۱۵ آبان توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) نقد و بررسی می‌شود.

«پرواز اسب سفید» داستان دختر نوجوانی به نام گلبرگ است که پدرش در نزاعی با یکی از همسایگان، اتفاقی او را به قتل می‌رساند و به اعدام محکوم می‌شود. گلبرگ به پیشنهاد مادرش به روستا و نزد مادربزرگش می‌رود که در آنجا ماجراهای جدیدی برای او رخ می‌دهد که با موضوعاتی از جمله انتظار و صبر پیوند دارد.

درونمایه این رمان را مفهوم انتظار و صبر در برابر ناملایمات تشکیل می‌دهد و در داستان به سوالات پیرامون این مفاهیم در قالب گفت‌وگوها پاسخ داده می‌شود.

این کتاب به نویسندگی سیده عذرا موسوی با تصویرسازی نسترن عنبری و طراحی جلد و صفحه‌آرایی سعید دین‌پناه در ۱۸۸ صفحه قطع رقعی در هزار نسخه و با قیمت ۳۸ هزارتومان توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با حضور نویسنده کتاب و مریم مطهری راد به عنوان منتقد ادبی با دبیری محمد قائم خانی از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۱۵ آبان در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات انتشارات به نشر برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام نفرات برتر مرحله استانی دومین جشنواره قصه گویی «نهال امید»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید