آخرین خبر

مستند «رویای یک اسب» به جشنواره ترنتو ایتالیا راه یافت

به گزارش آآوای ایرانیان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی و تهیه کنندگی ساجده سرائی و میلاد خسروی بالدی به هفتاد و یکمین دوره جشنواره ترنتو در ایتالیا راه یافت.

جشنواره فیلم ترنتو از سال ۱۹۵۲ آغاز به کارکرده و از جشنواره‌های قدیمی بین‌المللی است که هر ساله بهترین مستندها، آثار داستانی و فیلم‌های کوتاه را با موضوع کوه‌ها، ماجراجویی و اکتشاف در سراسر جهان را گردهم می‌آورد و به بازگویی رابطه پیچیده و جذاب انسان و طبیعت می‌پردازد.

هفتاد و یکمین دوره این جشنواره، امسال از ۲۸ آپریل تا ۷ می برابر با ۸ الی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر ترنتو در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

«رویای یک اسب» داستان دختر ۱۵ ساله عشایری را روایت می‌کند که به دور از فضای مدرن شهری در اندیشه آرزوهای بزرگی است، آرزوهایی فراتر از کوه‌هایی که او را احاطه کرده‌اند.

این مستند کوتاه ششمین ساخته مرجان خسروی بالدی است.

عرضه و پخش جهانی «رویای یک اسب» بر عهده شرکت ۷Springs Pictures به مدیریت میلاد خسروی بالدی است.

سایر عوامل این مستند عبارتند از فیلمبردار: مهدی آزادی، تدوین‌گر: لقمان سخنور، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، دستیار تدوین: سمانه میقانی، مجری طرح: محمود نورمحمدی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستند «رویای یک اسب» به جشنواره ترنتو ایتالیا راه یافت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید