آخرین خبر

«مأموریت فلامینگوها» در نمایشگاه کتاب رونمایی شد

به گزارش آ.ای ایرانیان کتاب «مأموریت فلامینگوها»، نوشته طاهره مشایخ در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط انتشارات چاپ و نشر بین الملل رونمایی شد. این کتاب، یک رمان نوجوان است.

طاهره مشایخ در «مأموریت فلامینگوها»، خواننده را به سفر می‌برد. یک سفر جاده‌ای همراه با گروه فلامینگوها. آنها می‌خواهند به خاطر یونس خودشان را به رشت برسانند. آن هم درست زمانی که ویروس کرونا تازه وارد ایران شده و همه جا قرنطینه اعلام شده‌است! فلامینگوها کنار دریا جلسه می‌گذارند و یونس و امیر برای این مأموریت انتخاب می‌شوند. اما یک مشکل بزرگ دارند. حالا که جاده‌ها را بسته‌اند، فلامینگوها چطور باید خودشان را به رشت برسانند؟ این چه کار مهمی است که جان خودشان را به خطر می‌اندازند؟ روز حرکت برای امیر اتفاقی می‌افتد و به جای او مهمان ناخوانده‌ای همراه یونس می‌شود! مار از پونه بدش می‌آید، حالا درِ خانه‌اش سبز می‌شود!

در بخشی از این رمان می‌خوانیم:

«ماشین که بعد از حسن‌رود به سمت راست پیچید و اوّلین بریدگی را به سمت رشت دور نزد، هول توی دلم افتاد. این ماشین کجا می‌رفت؟ نکند مسیرش انزلی و آستارا باشد. نقشه ایران را توی ذهنم بالا و پایین کردم. نکند مرز را رد کنیم؟ مگر با کشورهای شمالی چقدر فاصله داشتیم؟»

این کتاب در ۱۷۶ صفحه شمارگان هزار نسخه توسط شرکت چاپ و نشر بین‌الملل عرضه شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«مأموریت فلامینگوها» در نمایشگاه کتاب رونمایی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید