آخرین خبر

«با حسین حرف بزن» به نمایش خانگی رفت

به گزارش آوای ایرانیان همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، فیلیمو با «ملاقات با حسین (ع)»، برنامه‌ای ویژه از روایت تجربه‌های ناب مردم ایران و جهان در ارتباط با شخصیت حسین‌بن‌علی (ع)، مهمان مخاطبان شبکه نمایش خانگی می‌شود.

«ملاقات با حسین (ع)» برنامه‌ای گفتگو محور است که در هر قسمت از آن افراد مختلف با نگاه، عقیده، ظاهر و شاید دینی متفاوت، از ارتباط و حس خاصشان با امام حسین (ع) می‌گویند. مهمانانی از ایران و سراسر دنیا که برخی از آن‌ها غیرمسلمانان خارجی هستند و هر کدام روایات متفاوت و جالب توجهی از برقراری این ارتباط قلبی را برای مخاطبان بازگو می‌کنند.

این برنامه بدون حضور مجری ساخته شده و فضایی را طراحی کرده که در آن مهمانان و مخاطبان بتوانند به شکلی ساده و صمیمی با آن ارتباط برقرار کنند و هر یک از زبان خود و با نوع نگاه خودشان راجع به شخصیت امام حسین (ع) صحبت کنند.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی این برنامه را «محمد‌امین پرواس و محمد‌جواد اسدی» برعهده دارند که پیش‌تر برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» را به مدت ۸ سال تهیه و پخش کرده‌اند.

«ملاقات با حسین (ع)» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده و از ۲۷ تیرماه هر روز ساعت ۲۰ به طور اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«با حسین حرف بزن» به نمایش خانگی رفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید