آخرین خبر

تمهید اسپیلبرگ برای بازی ویل اسمیت در فیلمش/ هلیکوپتر کارساز شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، ویل اسمیت فاش کرد تمهیدی که استیون اسپیلبرگ به کار بست و یک هلیکوپتر فرستاد تا او را به جلسه بیاورد، موجب شد بازی در فیلم «مردان سیاهپوش» را بپذیرد.

وقتی ویل اسمیت بازی در نقش مامور جی در «مردان سیاه پوش» سال ۱۹۹۷ را رد کرد، استیون اسپیلبرگ که تهیه کننده اجرایی آن بود، تصمیم گرفت که خودش وارد عمل شود.

اسمیت با حضور در برنامه گفتگوی کوین هارت این ماجرا را تعریف کرد و گفت اسپیلبرگ هلیکوپتری فرستاد تا او را برای جلسه‌ای با حضور اسپیلبرگ ببرد.

همه چیز از آنجا شروع شد که اسمیت پس از بازی در «روز استقلال» در سال ۱۹۹۶ که اولین فیلم پرفروشش شد، نمی‌خواست در فیلم دیگری با محور بیگانگان فضایی بازی کند. این در حالی بود که جیمز لاسیتر مدیر سابق اسمیت از وی خواست تا نقش مامور جی را بپذیرد. اسمیت، لاسیتر را «داور ذوق» خودش برای بازیگری خواند.

اسمیت گفت: در دوران اوج با ۱۰ فیلمی که در آن مقطع بازی کردم، این جیمز بود که فیلم‌ها را انتخاب می‌کرد. من نمی‌خواستم «در جستجوی خوشبختی» را بازی کنم، نمی‌خواستم در «علی» بازی کنم و جیمز بود که «مردان سیاه پوش» را انتخاب کرد. آن سال یک سال بعد از «روز استقلال» بود و من نمی‌خواستم در ۲ فیلم درباره بیگانگان پشت سر هم بازی کنم.

اما رد کردن پروژه‌ای که توسط شرکت تولید آمبلین اسپیلبرگ حمایت می‌شد، توجه اسپیلبرگ را جلب کرد.

اسمیت گفت: استیون اسپیلبرگ هلیکوپتری برای من فرستاد تا بتواند با من صحبت کند. من در نیویورک بودم. هلیکوپتر در خانه‌اش فرود آمد و من برای اولین بار لیموناد گازدار خوردم. نمی‌شد نه بگویی.

اسمیت افزود: او خیلی سرد گفت: به من بگو چرا نمی‌خواهی در فیلم من بازی کنی… ‌و بعد متوقف شد چون اگر می‌خواست ادامه دهد باید می‌گفت: جوکر، نمی‌دانی من «آرواره‌ها» را ساخته‌ام؟ نمی‌دانی من‌«ای.تی» را ساخته‌ام؟

فراخوانده شدن توسط اسپیلبرگ همان چیزی بود که اسمیت برای پذیرفتن بازی در «مردان سیاه پوش» نیاز داشت و فیلم به یکی دیگر از بلاک باسترهای اولیه برای این بازیگر جوان تبدیل شد. این فیلم ۵۸۹ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد و اسمیت دومین فرنچایز سینمایی خود را پس از «پسران بد» شکل داد. موفقیت‌ پشت سر هم «روز استقلال» و «مردان سیاه پوش» جایگاه اسمیت را به عنوان یک ستاره سینما در اواخر دهه ۱۹۹۰ مستحکم کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمهید اسپیلبرگ برای بازی ویل اسمیت در فیلمش/ هلیکوپتر کارساز شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید